Hing ihkab majakest metsa sees...

teisipäev, 6. mai 2008




Kõik teed viivad kuhugi, enamasti ristmikule, foorideta, viitadeta... õiged ja valed otsused... elu. Naised ja kaardilugemine...

4 kommentaari:

Eva P. ütles ...

Kus metsarajal käisid?

Thredahlia ütles ...

Elistveres käisime. Mulle tohutult meeldivad sellised metsad. Ja nii palju puruvanasid ei ole ma ka veel kunagi ühes kohas näinud kui seal. Ja need hunnitud laudteed. Õnneks radadel polnud inimesi liiga palju, loomapargis aga küll.

Seal on muuseas veel kivipallurist pruunkarumõmm, kes aeg-ajalt inimeste suunas sööstab - teda läbi objektiivi vaadates sain päris korraliku adrenaliinilaksu, aeda meie vahel ma ju ei näinud...

Kärt ütles ...

Väga lahedad pildid. Mulle meeldivad su loodusfotod alati, leiad huvitavaid nurki lihtsatest asjadest. Mu ema ütles kunagi, et inimene, kellele loodust meeldib pildistada, on südames hea inimene. Sa oled seda kindlasti kuskil maininud aga mul ei tule praegu ette, mis fotokaga sa pildistad?

Thredahlia ütles ...

Aitäh!
Arenguruumi on veel kilomeetreid,aga aega end harida ja harjutada ei ole...
Ja peale arvutisse sikutamist ei oska nendega midagi tarka ette võtta. Aga küll ma tasa-pisi paranen, loodetavasti :P

Ei ole maininud :)
Alates eelmisest juunist on aparaadiks Canon EOS 400D + Sigma AF 17-70mm F2,8-4,5 DC Macro.

Postita kommentaar