Aura punase greibi nektar

laupäev, 5. aprill 2008

Mul on lemmikmahl, greibimahl (sest seda Itaalia mõõõnusat punase apelsini mahla meie maal lihtsalt ei leidu), või noh, mõni lahjendatud variant, mida mahlaks kutsuda ei tohi, kuna maitse tihti liiga intensiivseks kipub.
Suure huvi ja reklaami tõttu proovisin otseloomulikult ka uut Aura punase greibi nektarit... ei erutanud, tekkis ainult üks küsimus. Miks NII magus? Kuuldavasti pole ma selle emotsiooniga üksi - oleks vähem, siis tarbiks võib-olla lausa regulaarselt...

Eilne selle aasta esimene liblikas oli kollane, tolmuses päiksevihus, tööpäev seelikus kahtlaselt mugav, kontsad kõpsuvad, (hilis)õhtune steik triinulikult hea, seltskond järjekordselt tore, vein joovastav ja Läburaator endiselt kõrvadega hüppav loom :)
Ajaga ma sel nädalavahetusel endale ei halasta ja viidan enamuse sellest hoopis koolitusel - nii et ei ühtegi retsepti...

1 kommentaari:

keelek6rv ütles ...

mulle just meeldib, et aura oma magus on. ülejäänud 3-4 greibikat, mida meil müüakse (ma ei mäleta, mis firmade omad, aga kõik vist ikka välismaised) on kõik olnud liiga kibedad. nii et mina olen väga rahul, et aura oma suhkrusem on. mõrudikke ju niigi palju..

Postita kommentaar