Kopenhaagen vol. 1

pühapäev, 20. aprill 2008


Eesti õhuga saab eespool kardinaid lennates enne sööki kuuma käterätiga käsi puhastada :D
Lennuk oli viimase kohani täis, enamuses heas vormis rõõmsameelseid põhjamaiseid vanureid.

Ja pilvepiiril tekkinud küsimus - kustmaalt läheb piir abikaasa ja abikassa vahel või vastupidi...

"This side up" ja "FRAGILE" ei oma mingit tähendust :(

CABINN on jube - laevakajut - kraan, tualett ja dušš 3-in-1 kapis, twin tähendab sisuliselt kahe tekiga double'it. Internet on toas tasuta, aga 20 cm juhtme otsas.

Kopenhaagenist jääb väga veider ja närviline tunne, kui saabud esimese asjana kohe kärarikka rongkäigu sisse (mille põhjust me ei suutnud esmapilgul tuvastada). Mingit suhet selle linnaga, nagu Brüsseliga, küll ei tekkinud, aga vast veel jõuab.
Tivoli on kesklinnas hea landmark.
Parki tuleb mõnel õhtul vein kaasa võtta.
Raudteejaama falafel oli täitsa söödav.
Keel on imelik... mitte mul, taanlastel.

Jalgratas on liikumisvahend, lapsevanker, aksessuaar ja linnakujunduselement!

Hommehommikune seiklus on leida buss, millega laborisse pääseb :P

Pildil on mingi toidupoe logo, kolleeg L. pööras tähelepanu :P

3 kommentaari:

KK ütles ...

Teame logo, teame :)
Kui mu sõbrants taanlasega semmis, siis tõi ta mulle igalt Taaniskäigu tuurilt paar kotti kaasa. Mul on esinduslik kogu Netto kottidest :)))

A kas linn on tõesti nii kole? Mulle meeldis aga ma olin seal ka loetud tunnid ja kunagi väga ammu.

Thredahlia ütles ...

Kuulsin-kuulsin nendest kottidest ja "kotiimpordist" :P

Ei ole kole! :) Peale lendu rahvamassi keset raekojaplatsi tümpsutamist ja Tivoli vahetusse lähedusse sattuda oli kole. Linn on lummav... ja õnneks ei piirdu me professionaalsetel põhjustel kesklinnaga - täna saime näiteks lausa kiirtee ääres jalutada (olime varahommikul lootusetult eksinud, noh), kesklinna soovitan jalutamise eesmärgil kordades rohkem :D

Juc ütles ...

Tuleb väga tuttav ette, ma elasin ka ühe koolituse ajal nädal aega selles kesklinna "kajutis". Aga minu meelest tegi asukoht jälle kõik halva tasa :)

Postita kommentaar