Ideaalne töö

teisipäev, 19. veebruar 2008

Väljas paistab nii ilus päike, et... jälle tahaks lennata, kõrgelt. Kui mitte lendama, siis mõtlema paneb küll, selliselt kevadiselt, hoolimata öösel maha sadanud lumest.

Milline oleks ideaalne töö?
Selline, mis temaatiliselt meeldib, motiveerib, arendab ja hallidele ajurakkudele tegevust pakub? Tehtud.
Ideaalse töö eest makstakse palka vähemalt nii palju, et igapäevaste kulutuste, üüri, söögi, jne., üle kalkuleerima ei pea ja midagi jääb üle ka kultuuri tarbimiseks ning soojamaareisiks.
Ideaalne töö oleks kodune töö, selline mida võiks teha maakodus või linnakorteris või kohvikus istudes, mis võimaldaks päeva alustada päikselise jalutuskäiguga, soovitavalt koos koeraga, aga see kisub juba liigselt unelmatesse...
Selline kodune töö, mis võimaldaks kõigele muule lisaks piisavalt enesearengut ja ringi liikumist ning rahvusvahelist kogemust (ei lähe eelmise koeralausega kuidagi kokku eks)...
Ideaalse töö jaoks oleks ilmselt tarvis ideaalset inimest, aga ideaalset inimest ei ole olemas!

4 kommentaari:

KK ütles ...

Rahvusvaheline kogemus ja koeralause lähevad kokku küll, minul ju on:).
Aga muidu loen ja mõtlen, et mul vist on peaaegu ideaalne töö aga ma kipun seda viimasel ajal ära unustama.
Soojamaareisile just ei lähe aga muu oleks nagu ok:).
/me tuli just tööle ja veetis hommiku kodukontoris, maal. Lisaks jalutas kaks korda koertega ja nautis päikesetõusu. Kadestamisväärt ju :)/

Anonüümne ütles ...

piinlik tunnistada, aga mul vist ka on ideaalne töö :-(
teen tööd kuna tahan ja millal tahan, siin ja seal. ma ei tea ainult kas see on ideaalne kui tööl ja niisama elul ei olegi enam vahet- st mu töö on mu elu ja mu elu on mu töö.

Thredahlia ütles ...

Tore kuulda, et keegi selle "ideaalse" on leidnud :)

Eku, kui töö hakkab eluks muutuma, siis on vist õige hetk aeg maha võtta ja puhata.

Anonüümne ütles ...

Hea Thredalia, ühest küljest on sul õigus. Aga teisalt, mõeldes selle peale, et aja jagamine töö- ja puhkeajaks on viimase 500 aasta leiutis, siis meeldib mulle olla selline eelajalooline romantik- kus töö ja puhkeaeg selgelt ei eristugi. On üks pidev aeg ja ma sisustan, seda elus olemisega :-) Muidugi kui kõik ümberringi elavad moodsas ajas siis on natuke raske ja skisofreeniline selline erand olla.

Postita kommentaar