:D

teisipäev, 2. juuni 2009

Ma olen hingepõhjas meesterahvas? ...sest pesen kohvitassi enne kohvijoomist, mitte peale kohvijoomist.

7 kommentaari:

Liina ütles ...

Eeee... minu kogemust mööda ei pese meesterahvas tassi ei enne ega ka pärast :-P
Kes enne peseb, on pedant või lihtsalt hajameelne :-D

Thredahlia ütles ...

:D Mitte valesti aru saada - enne pesemine EI tähenda topeltpesemist...

Maarja ütles ...

huvitav järeldus :)

Anonüümne ütles ...

Miks mitte võtta kapist järgmine tass? ;)

Triinu

Mari-Liis ütles ...

mina siis järelikult mõnikord mees, mõnikord naine :D, olenevalt puhaste nõude hulgast kapis :)

Thredahlia ütles ...

Oleks seal kapis siis mõni tass... nad kipuvad lauanurkadele, kappidele ja kraanikaussi kogunema :)
Hea, et ma koogisõltlane pole, muidu vedeleks vist taldrikuid ka igal pool.

MARRE ütles ...

ossakuram, mis ma nüüd teada sain.ma ka mees?!

Postita kommentaar