Kuuldused minu kadumisest on alusetud :)

neljapäev, 19. jaanuar 2012

Ka ei ole ma kolinud elektri ja internetita metsaonni või hakanud erakuks, ei ole läinud salaja ümbermaailmareisile. Söömist, uskuge või mitte, ei ole ma samuti maha jätnud. Isegi uued liha sisaldavad viinerid on ära proovitud. Kuigi... peab ausalt üles tunnistama, et menüüsse on sattunud hoopis rohkem võileibu, kiireid pastasid ja ahjus isevalmivaid toitusid kui varem ning mis seal salata, ka Selveri pitsat.

Ma ei ole mitte kadunud, vaid meid on saanud mitu ning prioriteedid on end  vähemalt mõneks ajaks kuidagi uskumatult sujuvalt ümber hinnanud ja seda hoopiski mitte ainult köögis. Eelmise aasta kenast 11.-ndast novembrikuu päevast kasvab meie peres pisike tütar.

Siin ta on - väike kokk, kes esialgu peab rahul olema kõige sellega, mida mina süüa otsustan :)



Ja et pilt ei oleks ilusam kui elu, siis võib mind köögist tihti leida ka beebiga kotis näiteks pannkooke praadimas (nagu see juhtus neiu Piia 1-kuusel minisünnipäeval) või hoopis sooritamas akrobaatilisi manöövreid  lapse ja koera vahel ja üle viimase. Hoopis harvemini kui kööki, satun ma viimasel ajal arvuti taha, millega võib seletada siinset vaikust.

26 kommentaari:

Anu ütles ...

palju õnne tütrekese sünni puhul! :)

Heli ütles ...

Oh! Lihtsalt suurepärane kadumine!
Palju õnne:)

Merike ütles ...

Palju õnne !

Anneli ütles ...

Palju palju õnne pere kasvu puhul!

Kairi ütles ...

Palju õnne! :)

Juc ütles ...

Palju õnne!

Zoozi ütles ...

Palju palju õnne!!!

Piret ütles ...

Palju õnne ja imelist koos kasvamist!

Ragne ütles ...

Õnnesoovid ja imelist beebiaega - see möödub liigkiiresti kahjuks.

Kas tahad äkki avaldada, kuskohast on pärit seal pannkoogipildil olevad valged topsikud, mis nagi küljes ripuvad. Mul just selliseid vaja;)

Maarja ütles ...

Mõnusat koosolemist!

Pille ütles ...

Veel kord õnne, armas Merilin! Su pannkoogipilt on väga sarnane sellele, kus ma ca 30-päevase tütrega lihapallikesi praen (mul oli küll pikk lina ümber). Saab täitsa süüa teha küll :D

Ruudi ütles ...

Kuidas Brenna òekese vastu vòttis?

Anonüümne ütles ...

Oi see postitus on kaua oodatud. Rõõm kuulda ja palju õnne!

Anonüümne ütles ...

Palju palju õnne!

Anonüümne ütles ...

Just täna hommikul mõtlesin,et miks selles toredas blogis vaikus on. Nüüd on mõistatus lahendatud. Palju õnne!

Terje ütles ...

Palju Õnne!

Karima ütles ...

Palju palju palju 6nne imekena pisikese tirtsu saamise puhul.

Triin ütles ...

Nii tore. Ma olen su blogi vana lugeja ja sattusin just vist eelmisel nädalal mingit retsepti otsides siia; mõtlesin, et lapseuudistest - millele vist üks voodipilt viitas suvepoole - võiks juba midagi kuulda olla ja natukene muretsesin:) Edu ja energiat - meil on kodus ühekuune poiss, kogen praegu ise täpselt, kuidas mingite asjadega tuleb natukene aeg maha võtta, et uue tegelasega möllata. Loodetavasti jõuad sa siia ikka tagasi ka millalgi.

Ja Ragnele - need on Ikea topsid, meil on kodus samasugune reeling ja samad topsid;)

Unknown ütles ...

Palju-palju õnne teie perele!
Too pannkoogiteo pilt on äraütlemata soe ja armas, (preili sünnikuupäev on kah hästi valitud :))

Ragne ütles ...

Tänud Triin;)

Thredahlia ütles ...

Suured tänud kõigile heade soovide eest!

Ragne, nagu ülevalpool juba mainitud, on topsikud ja kogu süsteem tegelikult pärit Ikeast.

Pille, Sinu pilti ma mäletan :) Aga süüa teha saab jah, kui tahtmine tahab tappa ja isu isutab.

Marianne, neiu valis lihtsalt kergesti meeldejäävat isikukoodi omale :)

Anonüümne ütles ...

Palju palju õnne pisi-Piiaga kohtumise puhul!

Anonüümne ütles ...

Palju õnne!
Anks

Helen ütles ...

Palju õnne teile.

Anonüümne ütles ...

Palju õnne.
Ma usun, et seda beebiga pannkookide küpsetamise pilte olen näinud pereklubi novembribeebide lehelt :)

Anonüümne ütles ...

õnnesoovid siis sellele veelgi pisemale ja ka pisikesele pisut segi emmele ja loomulikult meeshingele.jõudu ja jaksu ,pisut murekurde ja rohkesti rõõmu teile uue ilmakodaniku kasvatamisel.

Postita kommentaar