Ingverikorvid seitsme maa ja mere tagant

esmaspäev, 19. juuni 2006



Peale pikka ootamist ja igahommikust postkasti kontrollimise rituaali (muidu saan sealt ainult arveid) jõudin minuni Pille ingverimaiguline pakk maa ja mere tagant. Suured tänud! Maiustamist jätkub mõneks ajaks. (PS! Postkaart oli väga lahe.)
Nagu avatud ja kleeplindiga uuesti suletud ümbrik vihjab, oli keegi pakki kahtlaseks pidanud (kas koerad kontrollivad ja ingver jäi ninna :P), ju sealt ka see viivitus, aga kes veel ei tea, siis Euroopa Liidu piires võib pakki oodata kuni kuu ja enne otsima ei hakata või nii mulle postkontorist väideti :D.


Muidugi proovisin järgi ka ingveri-šokolaadikorvikesed, ainult et väikeste möönduste ja möödalaskmistega kahjuks. Esiteks oli ingverišokolaad nii pagana maitsev, et koogi sisse ei raatsinud seda kohe mitte panna, tegin väikese asenduse Fazeri tumeda küpsetusšokolaadi ja hakitud suhkrustatud ingveriga :P Korvid kerkisid seest natuke liiga täis ja tainaained olid nõks soojemad kui oleks võinud ja täidis jahtus natuke liiga maha ning jäi korvi sisse kuhja. Aga kõigest sellest hoolimata olid koogid väga maitsvad. Ingver sobib šokolaadiga oivaliselt. Eriti mõrušokolaadiga :D.


Septsiaalselt kookide jaoks varutud demerara-suhkur (osaliselt rafineeritud roosuhkur) on muide hommikukohvis tõesti väga maitsev, nagu ka pakil mainitakse (kuigi suhkur on suhkur ja kasulikum ei ole ta kahjuks teps mitte).

9 kommentaari:

Hellik ütles ...

Ega kui järgi ahvida, siis pole vist lootust toda shokulaadi eestist leida (miks muidu Pille sulle seda saatis eksole ;), ja ega vist ei tohi laiska ka mängida ja korvideks kasutada poe omi (oi kuidas tead ei viitsi neid korvikesi pätserdada palavaga - ma pean siis ju korvivormid ostma! :P)
aga isutaks küll............ palun saada mulle üks korv postiga!

Thredahlia ütles ...

Kus ja mis eesmärgil noid inimesi eksponeeritakse? :D
Ma põrutasin numer 5 bussi peale, oleks mugavamalt palavaga koju saanud, aga võta näpust, olin ikka sunnitud traditsiooniliselt jala minema, jäin napilt maha.

Thredahlia ütles ...

Hellikule: saadaks, kui oleks midagi saata, aga näe ahne olin ja sõin kõik ära, no päris üksi ei söönud ka :).
Need poekorvid ei ole ju ei magusad ega krõbedad... isegi salati jaoks on isetehtud paremad, kui neid muidugi väga palju ei tule teha. Ja ei pea korvivorme ostma, muffinipannis saab ka teha :)

Minu suguvõsa vanema naisgeneratsiooni kõigi pidude hitt on ka muide korvikesed - magusast muretainast ja sees kõige all pohlamoos, siis kiht mõru kakaoga vahukoort, siis kiht valget magusat vaniljemaitselist vahukoort ja kõige otsas toores mari. Serveeritakse teisel päeval, kui korvike enam hambaid ei murra, aga ärest siiski eeldivalt krõbe on.

Hellik ütles ...

Ei no aitäh! Nagu mul juba enne ila ei oleks tilkunud, nüüd loe veel sinu suguvõsa korvikestest ja aja või jope selga, poodi jahu järgi ning korve küpsetama!

Thredahlia ütles ...

Vabandust :D

Thredahlia ütles ...

Oot, mul on pikad juhtmed :)
Jope selga? Te seal Tallinas olete juba päikesepiste JA kuumarabanduse saanud või naudite neid esimesi sekundeid, kui jope all on külmem kui väljas ja soe pole veel sisse saanud?

Pille ütles ...

Tervitusi kuumast Kreekast (p2eval 37c, hetkel - ehk siis 23 paiku - 6nneks "vaid" 27 kraadi). Tore kuulda, et ingveripakk ikka kohale j6udis ja enam-v2hem yhes tykis. Kui kunagi taas seda G&B shokolaadi peaksid saama (khm:), siis proovi neid korvikesi ikka selle shokolaadiga valmistada - hoopis teine tera!
Kreekasse t6in kylakostiks suure karbi "Candied ginger in dark chocolate" maiustusi, aga need said esimese kahe 6htuga juba kahjuks otsa:) Winning combination..

Thredahlia ütles ...

Ma täitsa usun, aga see šokolaad oli nii pagana maitsev. Koogid ka, veel parem oleks olnud vast ohtlikki, aga usun küll, et teine tera, šokolaad on palju vürtsisem.
Olen kahe käpaga poolt, et tume šokolaad ja ingver, need on kokku loodud.

Kena ja lõõgastavat puhkust sinna sinise mere äärde ja kuuma päikese alla!

Hellik ütles ...

Isss kle jah, 30 kraadiga hakkan vist sonima, loen nüüd ise ka, et mis pagana jopest ma jahun :P
Tallinnas ilm endiselt tapvalt palav (ka mina jooksen juba seelikus ringi, ime mida harva silm tabab!)

Postita kommentaar