Iseenda ehitamisest

reede, 30. juuni 2006

Maju ehitatakse kivadest. ... ja kui kiva enam pole siis ehitatakse puust. ... ja kui puudki pole, siis ehitatakse õhulosse. Puid ja kive on mul heal juhul nukumaja jagu, otseses ja kaudses mõttes, aga unistusi... tihti pean endale meelde tuletama, et enamasti on pea võimatu neid reaalsuseks mõelda ja mõtlen ma palju - vahest liigagi palju ja teen omaenda elu keeruliseks. Hea, kui on ratsionaalne sammas, kes kindlalt maa peal seisab ja kellele toetuda :). Kipun hõljuma lõhnavate pilvede sees, nuusutama lilli ning kallistama puid ja mulle meeldib see, kes ma olen.

PS! Esmaspäevast väike paus postitustes, sõidan täitsa reaalselt kusagile lõuna poole õnne (elamusi, võõrast loodust, kultuuri, toitu, veini ja õlut) otsima.

3 kommentaari:

Pille ütles ...

Elamusterohket ja päikeselist reisi Sulle! Mina reisin järgmisel nädalal vahelduseks põhja (täpsemalt siis kirde) poole, st Eestisse siis:)

Thredahlia ütles ...

Aitäh! Elamusterohkuses ma üldse ei kahtle :P

Krentu ütles ...

Mina tänan Sind spinati-kommentaari eest! Sain kohe kõvasti targemaks (nt ma ei teadnud, et rabarbereid ei tohi peale jaanipäeva süüa). Ilusat puhkust!

Postita kommentaar