Uuel aastal uue hooga :)

teisipäev, 4. jaanuar 2011

Parimat uut kõigile!

Blogides ringi vaadates tundub, et käsitöökommid on uus koduleib. Tore nentida, et ma endiselt üldisetest trendidest vähemalt paar aastat ees olen käinud :)

Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.

Hoopis sellest, et luban uuesti korralikuks hakata ja blogi mitte unarusse jätta, sest meeslemmiku higi hinnaga on mul üle tüki aja jälle kord köök, kus kokata, see päris oma ja enda järgi seatud (alates tööpinna kõrgusest kraanikausi sügavuseni :D).

Uues kodus uuel aastal uue hooga!

Kodu

15 kommentaari:

Pille ütles ...

Thredahlia, milline rõõm!!! Too ülemine parempoolne pilt teeb suisa kadedaks - sellist hääd riiulit mul kahjuks pole :(
Loodan, et kunagi kauges tulevikus õnnestub Sinu uues köögis ka istuda, seniks aga jääb blogipostitusi ootama!
Kaunist aastalõppu!

Erin ütles ...

Õnne! Kadedaks teeb :) Ei tea millal küll meie oma uude koju köögi saame.

Mari-Liis ütles ...

Palju õnne köögi puhul ja ilusat aastavahetust!

Kärt ütles ...

Teeb kadedaks tõesti. Teretulemast tagasi :)

KK ütles ...

Väga lahe! Eriti see köögisein!

Triinu ütles ...

Hei!

Aga lähiajal kindlasti tuleb mul kaasa haarata sool, leib ja liha :) ning loomakesi sügama ning seinu kritiseerima tulla. Hüva uut!

Triinu

vahterliina ütles ...

see kaua ootamine on alati asja väärt, kuigi ootamise käigus tahaks mitu korda lolliks kätte ära minna. tulemus on igatahes väga ilus, Sinu põhjalikkust teades loodetavasti ka funktsionaalne. kena lõppu ja veel paremat uut!

Thredahlia ütles ...

Tänud kõigile!

Köögi teises seinas said täna tööpinna kohale seina plaadid ja kapid veel ootavad uksi, voodi on tellitud (siiski saabumata), kabinetist puudub mööbel 100%, kena nõudekappi oleks vaja... paljugi on veel poolikut, aga tunne on ülev :P

Pille, kui valmis saab, küll siis istuda saab :)

Triinu, pane palun uue aasta algusesse kalendrisse asjakohane märge, ma ukselt tagasi ei lükka, eriti LIHAGA :)

Anonüümne ütles ...

Super! Köök on kodu süda ja kui pliit, külmkapp ja kraanikauss paigas, siis kabinetti võib ka paar aastat rahulikult oodata!
Head uut!

Kristy ütles ...

Ma lihtsalt ei saa mainimata jätta, et mulle väga väga ja kohe väga meeldib teie elamine, eriti köök...super!!:))

Anonüümne ütles ...

Köök on küll rahulolemist väärt! Küll aga mul küsimus ahju kohta. Mis see kergitusfunktsioon on? Mul tundukse sama ahi olevad... kuigi pildil nad kõik sarnased paistavad. Kas on AEG?

Thredahlia ütles ...

Aitäh!

Ahi on AEG ja "kergitusfunktsioon" selle mudeli puhul tähendab, et ta on suuteline hoidma stabiilset alla 50-kraadist temperatuuri. Mugav on tainas ahju kerkima visata, enne vormimist. Paljud ahjud pole selleks võimelised, mu mälu järgi ka mitte kõik AEG mudelid.

Juc ütles ...

Imearmas pesa teil. Ja köök ka muidugi kadestamist vääriv! Ilusaid hetki ja maitsvaid elamusi teile kõigile seal!

Anonüümne ütles ...

millega ja kuidas õlitad tööpinda, kuidas vältida veeplekke puidul?

Thredahlia ütles ...

Korralikult õlitatud puidule veeplekke ei jäägi, sest see ei võta vett sisse. Iga õlitamiskorraga muutub pind tugevamaks ja ka veeplekkidele vähem vastuvõtlikumaks. Me kasutasime mingit spetsiaalset Liberoni mööbliõli ja õlitasime alguses 2x nädalase vahega (tamm pagan jamas, kõva puit, imes ebaühtlaselt ja siis ajas jälle välja kohati, jne). Ja kui juhtub, et tekibki veeplekk või muu plekk, siis seda kohta saab veidi-veidi peene liivapaberiga nühkida ja uuesti õlitada - pole keerulisem kui muu pinna pesemine ja kulub alla paari minuti :P

Postita kommentaar