Vastandid tõmbuvad

teisipäev, 11. mai 2010

See on vist tõesti tõsi, et vastandid tõmbuvad... teate, vanarahvas räägib jne.

Tõsine piin on keeta hommikuti nii neutraalset sajaviljahelbeputru, ikka soola ja suhkruga maitsestades, et mina seda või ja soolaga ning meeslemik moosiga süüa saaks :P
Hea, et pudrukõrvasega nii keeruline pole. Kohv ja toorjuustuga "või"leib/sai/seemnekukkel sobib õnneks mõlemale.

3 kommentaari:

Tuuli ütles ...

Jeerum! See hommikune pudrukeedu kirjeldus on justkui minu kodust maha kirjutatud. Ja mina olen ka soolaste putrude meeskonnas :)

Katrin ütles ...

Heh, milleks pudrusse suhkrut? No ma ei tea küll sajaviljahelbe kohta midagi kogemuse puudumise tõttu ütelda aga riisipuder, onju, ongi vastuvõetav ainult näpuotsatäie soolaga keedetult. Kaerahelbe ja manna kohta käib sama. Ja niimoodi ei ole puder lihtsalt mage, kuid pole ka soolane ja igal pühapäeva hommikul vitsutame seda koos kirsimoosiga nigu hullud. See on ju sama nagu saiaga. Natuke on seal soola aga ta pole soolane ja kõlbab ka moosi peale määrida. Minu jaoks puder suhkruga on üks hullemaid asju. Me tööjuures tegime kiirputrusid ja siis mul ülemus pani mulle samamoodi natuke suhkrut ja soola sisse. Jõle oli mu meelest. Aga proovi ükskord ühe-helbe-soolaga-putru ja ehk Su iga hommikused katsetused lõpevad. :)

Thredahlia ütles ...

Ei lähe mitte! Isegi soolases pudrus peab mu jaoks näpuotsaga suhkrut olema, see annab õige maitse :)
Meil on probleem rohkem selles, et ma teen moosiga söömiseks liiga soolase selle pudru... kui üldse teen :)

Postita kommentaar