Pahur kahur

pühapäev, 19. aprill 2009

Mida teeb muretsev meeslemmik, kui ma juba neljandat päeva kõrge palavikuga voodis lesin, paugun köhida nagu pahur kahur ja löristan nohutada?
Paneb muuhulgas näiteks küüliku kogemata pooleks õhtuks tualetti kinni, unustab ahju välja lülitada, tükkis kartulitega (nagu nina tuvastas), üritab mulle pisikese meega tee asemel joota pisikese teega mett ja õpib iseseisvalt liha praadima :D

Muide, hapukurgivõileib on kõrgest kehatemperatuurist halvatud maitsemeelele üks igati meeldiv asi :)

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Huvitav, mis küll lahti on, et kõik haiged. Ka mina köhin ja aevastan ja sain veel tarkusehamba ümber põletiku- palavikku küll pole, aga enesetunne on ikkagi äärmiselt räbal. Aga head paranemist ja tegelikult ei juhtu midagi, kui asju valesti tehtakse- loodan, et küülikul pole häda midagi!

Thredahlia ütles ...

Tundub jah, et päike tuli välja ja inimesed jäid haigeks. Tarkusehammas on küll hull asi, sellega olen ise ka hädas olnud - võimalikult valutut paranemist!
Aga küülikul pole tõesti häda midagi - talle meeldivad väiksed pimedad kohad, kus saab segamatult näiteks paberirulli lammutada. Välja ta igatahes enam tulla ei tahtnud, aga naerda sai ikka tükk aega, et nii hea rahulik loom oli :D

Elsa ütles ...

Iga asi on millekski hea! Näiteks on sinu hiagusest kasu vähemasti niigi paljut, et meeslemmik liha praadima õpib. Harjutusi iseseisvaks eluks :)
Ja tegelikult on ju tore, kui keegi ringi sahmib ja kohmitseb hoolitseda, kui haige oled? :) ISegi kui pead siis mett väikese teega jooma :D

Thredahlia ütles ...

Hoolitsemise eest saab ta igatahes maksimumpunktid. Liha eest ka peaaegu :)

vahterliina ütles ...

mu meest tabab ka ajukramp, kui ma haigeks jään, aga see läheb õnneks üle. ja vahel esinevad ka üllatused. ja hambapõletikust võiks ma pikalt rääkida, aga mite siin:) jõudu paranemiseks!

Pille ütles ...

Jäidki haigeks :( Kiiret paranemist Sulle!

Postita kommentaar