Armastus ja ajalugu Muhumaal

esmaspäev, 23. juuni 2008

4 kommentaari:

Pille ütles ...

Ai, kui armas pulmaauto!!!
Kus te Muhumaal peatusite? Mõnes kodus või turismitalus? Mul on see Namaste nii hinge peal, et kange soov veel sel suvel Muhumaale jõuda..

Thredahlia ütles ...

Poisid käisid pulmaautot lausa näpuga katsumas :P
L. ja L. L. pidasid pulmi Vanatoa turismitalus, kiviviske kaugusel pruudikodust. Laulatus Muhu Katariina kirikus oli nii ilus, et omadussõnu on raske leida.

Mulgi on Namaste raamat riiulis, aga kergest sirvimisest kaugemale pole veel jõudnud.
Ma paartuhat kilomeetrit liiga kaugel ka hetkel. Itaalias paistab päike :)

Anonüümne ütles ...

Heip. Kas sul rohkem pilte pole üleval? PS! Karli Vanaema külalistetoa pilt on ka väga lahe :)

Thredahlia ütles ...

Kristel,ei ole, aga eks näis. Ma inimesi meelega ei hakanud riputama, see on nende sündmus.
PS! Mulle meeldis tuba!
PPS! Hea tahtmise korral leiab pildilt minu ka...

Postita kommentaar