Köögiteemaline õudus(unenägu)...

reede, 27. juuli 2007


Need, sõbrad, on kahekohaline tuba ja ühisköök TÜ ühikas, aastal 2007. Ega siis mugavus harid(/t)ust segada tohi. Sügisest hakkab selle külmikumugavusega toa võlusid nautima ilmselt mu õde, kes end ühikajärjekorda panemisega hiljaks jäi. Sellest, et pesemisvõimalus ainult keldris on, ma üldse ei räägi. Vähemalt lubati voodid enne sisse kolimist välja vahetada ja remonti "pole keelatud" omal käel teha. Aastal 2002 mulle see ühikas nii hull ei tundunudki, aga siis mõjus ilmselt kontrast Pepleri vana majaga veel hullemini. Kolida õnnestus peale seltskondlikult Vallikraavi kontori ukse taga veedetud ööd imekombel hoopis kolmandasse.
... mina veel nurisen ja torisen, kui väike ja pime ja ebamugavalt vähese tööpinnaga mu köök on... aga mul on köök... ja isiklik vannituba... täitsa luksus.

6 kommentaari:

Mari-Liis ütles ...

Nojah, ma elasin aastat 11 tagasi selles ühikas sisseastumiseksamite ajal ning siis tundus ta täitsa normaalne. Veel paar aastat hiljem elas seal mo klassiõde ning ka siis tundus ühikas veel normaalne olevat, aga need pildid... Äkki on so õel ikkagi võimalik normaalsesse ühikasse kolida, sest jutud käivad, et näiteks Raatuse ühikas on pooltühi

Thredahlia ütles ...

Üliõpilasküla klienditeenindaja sõnul olevat lootust uude majja koht saada alles talvel... mõni kuu ekstreemtingimusi vast mõjub iseloomu kasvatavalt :P nii võib vähemasti loota.

Pille ütles ...

Kindlasti mõjuks iseloomu kasvatavalt, aga kas Sa oma õde selleks sundida tahad, on iseasi:) Vähemalt on Su õel keegi, kes pidevalt head süüa teeb:)
Muide, kui mina hirmus ammu-ammu-ammu Narva 89 ühikas elasin (aastal 93/94 täpsemalt), siis olin kolmeses toas ja siiani ei saa aru, kuidas sealse olematu köögi ja keldrikorruse tasulise (!) dušši ja õõvastavalt õudsate tualettidega aasta üle elasin. Kohutav...

Thredahlia ütles ...

Ega ma ei sunnigi, ta täitsa vabatahtlikult... :) ...ja söömas käima hakata ähvardati juba ka :P

Elsa ütles ...

Minu õde elas ka aastaid selles ühikas :P Ja ma isegi olen seal keldris pesems käinud, sest olid aja kus Tiigis polnud mingeid dushe ;)
Samas - kui on lootust lühiajalisele sealviibimisele, siis saab su õde vähemasti täiesti väärikad kstreemmälestued, mida kunagi lastelastele rääkida :P ses osas peks Narva89 just eriti suurte järjekordadega olema, sest no ekstreem on moes ja kes seda eurot ikka enam tahab ;)

Tiina ütles ...

Oh jah, minu veeuputuseeelne ühikaaeg Tartus (1987-1992 Pälsoni 14 :D ) tundub praegast nende piltide taustal muinasjutt ja meelakkumine.

Postita kommentaar