Olen kiiksuga, tunnistan, mitme kiiksuga

teisipäev, 26. juuni 2007

Ma peaaegu luban, et järgmisest blogimängust osa ei võta, aga see on ju peaaegu temaatiline. Teeme ära!
Signe alustas ja Tirtsikas viskas edasi...

Pane kirja mõni oma naljakamatest või veidramatest kiiksudest, mida julged teistega jagada

1) kokkamises nt
Mu suurim kiiks on vist see, et ma pean teadma miks ma midagi teen just nii, nagu ma seda teen. Kui naabrinaine õpetas, siis miks naabrinaine nii teeb? Raamatud ja Internet... kui oma mõistusest väheks jääb.
Retsept ei ole minu jaoks enam ammu a&o, paljud asjad käivad tunde järgi, aga esimesel korral järgin retsepti õnnestumise huvides hoolega ja jälgin üsna karmilt, kust mu "esmakatsetuste" retseptid pärit on.
Ja ma tõesti usun, et kui mingi rahvas on aastasadade jooksul mingi retsepti ideaalsuseni paika loksutanud, siis põikpäiselt ei pea seda muutma-mugandama ja kindlasti mitte mugandama märkimata, et tegu ei ole "originaaliga", nagu kodumaistes kokaraamatutes tihti juhtub. Katsetada on alati lubatud, aga ma ärritun tõsiselt, kui iga plaadipirukat pitsaks ja riisihautist risotoks või paellaks kutsutakse. Konkreetsete toitude konkreetseid nimesid ei ole ilus lörtsida ja teise rahva toidukultuuri solvata.
Ja kui pole head värsket toorainet, siis pole head sööki ka. Sellest viimasest ei pääse ilmselt ka parimad.
Tean, mida ostan ja kui ei tea, siis loen tõesti väikest kirja ka! Ja vahel joon isegi kokat, kui isu tuleb, aga teisi, ei kodumaiseid ega võõramaiseid, kihisevaid magusaid jooke ei tarbi pea üldse.
Ja kui ma oleks rikas ja ilus ja teate küll, siis oleks kõigis seintes maast laeni toiduraamaturiiulid, raamatutega sealjuures. Heivi kuuldavasti on eesmärgile palju lähemal :P Lohutan end sellega, et on "hullemaid", kes mitmete kümnete kaupa korraga tellivad :)

2) majapidamises
No mis teema selle tualettpaberiga on? Meil pööratakse seda pidevalt. PEAB pealt jooksma, muidu on väga valesti ja riivab silma. Mu teine pool millegipärast on veendunud vastupidises. Kuidas inimesed sellest küll aru ei saa, et nii on mugavam :P
Ja põrandat põlvili ei pese, tehke või tina - õiged puhastusvahendid seisavad poes reas, "iseväänavad" mopid ja aknapesulapid näiteks, need on elu kergemaks tegemiseks, kas teate.

3) muu vaba teema
Kõige paremini saab mind vihastada, kui mu ustav huulekreem ära peita. Võin kas või rongist maha jääda, aga ilma selleta naljalt uksest välja ei lähe.

Mõtle, kellele võiks teatepulga edasi anda :)
Kellelegi, kel soovi ja veel blogipalliga pihta ei ole saanud. Kedagi kohustama ei hakka.

9 kommentaari:

Evelin ütles ...

hakkan emaga iga kord seletama, kui ta õhtuks risotot teha lubab. kanaliha, maisi ja hernestega segatud keedetud riis ei ole risoto!:) korra õpetasin siis talle selgeks, kuidas õige roa tegemine käib ja nüüd nimetab ta enda toitu 'oma risotoks'. aeh...olgu:)

ja paber käib altpoolt. sa ei tea asjadest ikka mitte midagi!

Anonüümne ütles ...

Altpoolt jah, iccc.
Kunagi oli perekoolis kiiksude teema, foorumis siis. Mitu lehekülge ja väga lõbus, 80% vastajatest mainisid vetsupaberit.

Anonüümne ütles ...

LOOMULIKULT käib vetsupaber PEALT poolt. aru ma ei taipa, kuidas selles veel kaheldakse.

Mutt ütles ...

No pealtpoolt pole üldse see õige ju! Altpoolt ja ei kuskilt mujalt. Täitsa taipamatud siin kokku sattunud :P

Pille ütles ...

Thredahlia, olen vetsupaberi osas Sinuga. Kui külas olles on valepidi (st altpoolt) olnud, siis olen mõnikord salamisi lausa õigeks (st pealtpoole) keeranud. Juuubedalt ärritab, kui vastupidi on:)
Aga selle iga-riisiroog-pole-paella teema peale ei viitsi isegi enam ärrituda:)

Anonüümne ütles ...

minu meelest ei pea wc-rull üldse kuskil küljes olema, aga see selleks. köögis on üks ainumas kiiks, et kõik peab õiges kohas olema.

Thredahlia ütles ...

No, kuulge see alt jooksutamine on ju niisama ebapraktiline, kui käterätik lakke riputada - et peaks teise otsa käega taga otsima :D Triinul on asi palju diplomaatilisemalt lahendatud...

Tirtsikas ütles ...

Näedsa, kui plaju kära ühest tühisest vetsupaberi jooksmisest :D

Ja ausõna, mina ka ei ole põlvili põrandaid pesija! Tina just saada ei taha, aga eelistan mugavust :)

Musimäärdega on selline lugu, et parimal juhul on see kaasas (nagu ikka) ja kui maha jääb, siis ÕNNEKS apteekides seda müüakse ja saan uue osta :)

Anonüümne ütles ...

mina ka "vetsupaber peab pealt jooksma"- parteist :) kui alt jookseb, tuleb enne paberi kättesaamist tarbetu lisaliigutus teha: rulli peab kõigepealt keerama, et ots leida. urr!
ma seda kõva häälega ei mainigi, et vetsupeber peab ka kõigele lisaks kollane olema. no äärmisel juhul ajab lumivalge ka asja ära...

Postita kommentaar