Mida ma teen siis, kui ma ei söö (kokka, jne.)

esmaspäev, 11. juuni 2007


E. pani mind täna korraks üsna tõsiselt mõtlema :P
Kellele veel jääb mulje, et ma ainult süüa teengi? Elan köögis, pliidi manu, higimull otsaees?
Tegelikult on mul aega korralikult süüa teha heal juhul paar korda nädalas, mil ma tõesti rahuloluga kokkamisele pühendun, rääkimata muidugi naudingust, mida võib pakkuda hea toit õiges seltskonnas ja sobiva joogi kaaslasena. Taevalik. See ei tähenda pikki piinarikkaid tunde lõõmava ahjusuu kõrval. Hobi ei pea olema kestvussport või margikogumine... kasulikku meeldivaga võib ka teisiti siduda. Sööma peame me ju nii kui nii...
Ka seesama pildil olev täitsa harilik külmsuitsuheeringaga võileib (olgu-olgu, majoneesileib) võib lonksu Tõmmu Hiiuga päevale ilusa punkti panna. Viimane ei ole sealjuures üldse kohustuslik :)

PS! Kuidas jätta meelde muudetud ISO "õigel ajal" tagasi muuta? Heast emakeelsest (või universumitevahelisest) raamatusoovitusest oma uue ühesilmalise armukese tundmaõppimise hõlbustamiseks ei ütleks ka ära. Internetiavarustesse võib lihtsalt ära uppuda... siia näiteks, või siia või siia.

2 kommentaari:

arni.alandi ütles ...

Vabandust, olen tahtnud seda ammu küsida, kuid pole söandanud. Nüüd siis sai uudishimu minust lõplikult võitu.

Et siis, mis mõttes "pisut segi"?

Vabandust veelkorra.

(punastades vasakule ära)

Thredahlia ütles ...

Kõigest keskmiselt ebanormaalne :P
(eesriie)

Postita kommentaar