Baid mutajjan - ülepraetud keedumunad vürtsidega

pühapäev, 18. veebruar 2007

Mõnda aega tagasi sattusin sellele lehele retsepte lugema ja siis kirjutas neist Pille, kes meile kõigile Nami-namisse ka vutimunadega retseti emakeeles üles riputas.
Mõte keedetud ja praetud vürtsimunadest jäi mind aga kummitama. Siis mul veel retsepti allikaks olnud raamatut riiulist võtta polnud ja mõte jäi unarusse...
Nüüd, vastse raamatuomanikuna, seda lehitsedes ja uuesti nende vürtsimunade otsa sattudes tuli tahtmine tagasi. Ja hoolimata minu seni mitte kõige soojematest suhetest koriandriga, otsustasin proovida originaalretseptis antud vürtsikombinatsiooni. Ja pettuma ei pidanud ma mitte üks raas. Munad olid selliselt väga maitsvad, ainult liiga vähe sai neid :D See tähendab, et olen praeguseks ära proovinud nii vutimunadega kui ka algse keskaegsest Egiptusest pärit retsepti. Vutimunadega meeldis rohkem - vürtse on muna kohta rohkem ja süüa mugavam.

Baid mutajjan
Ghillie Başan "The Middle Eastern Kitchen"

2 tl jahvatatud vürtsköömneid (mitte "vürtsi" ega köömneid)
2 tl jahvatatud koriandrit
0.5 tl jahvatatud kaneeli
soola
6 muna
3 spl oliivõli

Keeda munad ja sega vürtsid natukese soolaga. Koori keedetud munad kuumalt ja kuumuta pannil õli.
Kuumuta mune neid pannil veeretades, kuni nad on üleni õlikihiga kaetud. Sega munad vürtsiseguga ja serveeri soojalt.

2 kommentaari:

Pille ütles ...

Mulle tundus ka algretsepti lugedes, et vutimunadega oleks see roog mõnusam. Mõeldud-tehtud. Laisa inimesena ma algversiooni proovima ei hakanud, aga rõõm lugeda, et tõesti vutimunad etemad selle retsepti puhul olid:)
Pildil on Sul väga kenad värvid!!

Thredahlia ütles ...

Tänud!
Võrdlus algse retseptiga tekkis sellest, et harilikke mune ikka kodus leidub, aga vutimune ainult eesmaärgiga :P

Postita kommentaar