kolmapäev, 19. november 2008

Taevas on tumehallid tombud ja maa on lörtsihele.
Ma joon oma hommikukohvi ja mõtlen kevadele...
... sest talv on naha vahel vilu ja märg on sokinina,
hoopis toredam on maikuus suve tervitada.


Aga üldse mitte ilmast rääkides... :)
Kui inimene tahab normaalselt süüa ja terve olla, siis peab ta end ka normaalselt liigutama (autoga/bussiga tööle, poodi ja koju ei käi selle liikumise alla).
Kui ma Tartus käisin päevas 9-12 km jala maha ja vähegi kena ilmaga ühistransporti ei kasutanud, siis Tallinnas on kuidagi keerulisem. Ära ununeb see jala käimine ja õhtul läbi pimeda Nõmme metsa ei kipu eriti jalutama.
Mis teha, tuleb end siseruumides liigutada, grupiviisiliselt, et kaal püsiks ja energia tagasi tuleks.
Mõeldud-tehtud. Kolm korda on käidud ja kaal näitab "Lo" - ootamatult kiired tulemused? :D
Mitte, et ma kaalu jälgiks, enesetunne on oluline ja mootortranspordiga liikudes kaob see hea enesetunne ja jaks ikka kohe päris ära, juba paari kuuga.

Ritual on see tore koht, kus novembri lõpuni liitudes üliõpilasele kuumaks eriti soodne on ja täispaketi eest jääb hind ka pärast täitsa mõistlikesse piiridesse. Aastast siduvat lepingut ka pole. Ja mure see siis käia pole, kui bussiga trenni on tunduvalt mugavam minna kui koju :)

2 kommentaari:

Kärt ütles ...

Võtsin ka end just kokku ja hakkasin ka trennis käima. Töö kõrval avati Sparta spordiklubi ja enam ei olnud vabandusi, et mitte end liigutada :P Aga tegelikult olen väga rahul, hea on üle pika aja end tõsiselt liigutada.

Thredahlia ütles ...

100% nõus. See annab nii hea enesetunde :)
Kusjuures ma poleks eluski arvanud, et trenn hommikul enne tööd nii hea positiivne "laks" võib olla, et tasub tunnike varem ärgata küll. Ja no värskelt pestud ja föönitatud juuksed näevad ka äraütlemata kenad välja (mida ma muidu kunagi ei jõuaks).

Postita kommentaar