Kes kinkis mulle raamatu?

esmaspäev, 28. mai 2007

Kes saatis mulle Kodukirja "Omanäolised Eesti köögid"? Salajane (eriti teadlik) austaja või mõni (juhuslikult iseäranis asjakohane) kliendikampaania? Pruunis ümbrikus ja ilma saatja aadressita, margita, lugematult laiali hõõrutud tempel peal, kahe kummiga kinni... Tunnistage ausalt üles, muidu pai ei saa :P Tore üllatus oli igatahes keset reklaamihunnikut peale pikka kuuma (koolituse)nädalat koju jõudes.

3 kommentaari:

Pille ütles ...

Ja keegi pole veel üles tunnistanud? Mina see igatahes (kahjuks) ei olnud. Ja kahjuks pole mulle keegi midagi nii põnevat saatnud. Täna sain küll ühelt hispaanlannast blogijalt 2 karti piquillos-piprakaunu, aga ei ühtegi raamatut.
Nuuuuks..

Thredahlia ütles ...

Müstika on lahendatud :) Raamatu edastas Ekspresspost (sellest ilmaselt ka kirjaveaga nimi) ja see käis kaasa Oma Maitse aastatellimusega. Viimane aga oli nutikas kingitus meeslemmikult ja raamat tuli paar kuud peale sünnipäeva. Ma ei viinud asju kokku - detektiivi must ei saa :D
Aga raamat on sellegipoolest tore.

Pille ütles ...

Ma tellisin ka Oma Maitse alles hiljuti, loodan, et saan Anni Arro uue kokaraamatu. Eks näeme:)

Postita kommentaar