Päeva nali

neljapäev, 16. november 2006

Päeva nali ei ole mitte see, et ma viksi ostsin, vaid see, mis ma selle eest maksin. Naljakas hinnapoliitika sel Ümera poel. Kas kõigis Comarketites hakkab nüüd nii olema, et maksma peab rohkem, kui kauba hindade summa? Kas üldse on seaduslik näidata kaubale hinda, mis ei ole meie riigirahas tasutav (üles ümardatakse ka kaardimaksel muide)? Seda kauplust olen ma lõunapaiku varemgi külastanud, aga siis pole selliseid hindu kohanud, hiljuti vahetati vist ka omanikku. Müüja oli minu küsimuse peale hindade kohta igatahes selgesti kimbatuses ja vastas, et tema on uus ja põhjust ei tea, aga imelik on tallegi.


1 kommentaari:

Pisi-Pisi ütles ...

Kesklinnas olevas Comarketis ma tavaliselt ei käi, aga kui nüüd üks kord üle pika aja käisin, siis jäi silma, et seal olid ka umbes samalaadne hinnapoliitika. Eeskujuks vist USA, hinnad oli loogikaga 8.99 jne...

Postita kommentaar