Hooaeg alaku!

reede, 4. juuli 2008


Lõpuks ometi tagasi kodumaal ja koduköögis ... ja kilo maasikaid kõhus ja teist samapalju külmikus ootamas :D

4 kommentaari:

vahterliina ütles ...

ma oleks nagu seda sõela kuskil näinud:) aga maasikate jaoks ta ju ongi.

Thredahlia ütles ...

Mulle oleks see ka justkui miski kartulipildi peal silma jäänud :P

vahterliina ütles ...

ekstaole:) mul on selle pütiga oma vahekord. esimese ringiga suutsin ta vastavasse kauplusse alles jätta, aga teisel kohe üldse mitte. ja nüüd imestan, et kuidas ma varem hakkama sain:)

Thredahlia ütles ...

Ma käisin ka Selveris mitu korda vaatamas, ei suutnud otsustada ja siis kui otsustasin, ei suutnud värvi valida. Otsustusvõimetud naised... :P
Aga ilma iseseisva sõelata ei oska nagu enam jah. Jube mugav on.

Postita kommentaar