Thredahlia proovis telekokkamist

pühapäev, 30. september 2007

Ühel kenal tööpäeval hakkas telefon taskus korraga keset pipeteerimist nõudlikult helisema. Ja täiesti ootamatult kutsuti mind reede hommikuks Terevisiooni seda kukeseenepirukat kokkama. Kuidas siit blogist mu telefoninumbrini jõutakse, on muidugi klass omaette :)
Aga väikese edvistamise vastu ei saa ühel naisinimesel ometi midagi olla. Pealegi see pisike hobi on ju ainuke kirg, mis toidab.
Nii ma siis küsisin hommiku vabaks, sõitsin Tallinnasse ja harrastasin reede hommikul ektreemvarajast äratust - no enne viite on ikka liiga vara :D
Grimmi maha istudes tekkis küll väike pabin ja toorjuustu leidmisega oli pisikene segadus, aga mu värisevad varbaotsad ei paistnud vist õnneks kuigi kaugele ja pirukas küpses ilusti. Loodan, et maitses pärast niisama hästi.
Kogemus oli uus ja huvitav. Tänud toredatele ja abivalmis saatejuhtidele!

12 kommentaari:

Anonüümne ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Pille ütles ...

Vahva! Kohe kahju, et meil kodus telekat pole, kust saaks kokkavat Thredahliat hommikuti vaadata :)

Anonüümne ütles ...

Kas sa telekas veel mõni kord ilmud? Mina tarbisin sel ajal ilmselt teadust ja viini šnitslit, mitte ei teinud Eestis tugitoolisporti ;)

Krentu ütles ...

Mina kuulsin teisest toast, et keegi ilusa hääle ja diktsiooniga naisterahvas räägib ilusate täislausetega seentest ja läksin teleka ette vaatama, et kes see on. Parasjagu nädati retsepti ja kohe tükk aega ootasin inimese nägu ja kui nägin, siis oli küll ohoo! efekt :)

Anonüümne ütles ...

Tere!
Mina juhtusin reedel Sind telekas nägema. Hommikusaginas mõtlesin, et ainult Thredahlia saab see olla, kes nii kenasti seentest räägib :)
Olen Su blogi lugeja ja miskipärast tekkis kohe tunne, et telekas pead just Sina!
Sa olid tore!
Tervitustega
Anule

Anonüümne ütles ...

Ma sain ka kohe aru, kellega tegemist. Nii tore oli näha :)

Anonüümne ütles ...

Kas Grüner Veltliner Österreich'ist on piisavalt huvitav vein? :D

Thredahlia ütles ...

Leelo Maarja: Tänud vastu! Positiivne tagasiside on alati tore.

Pille: Minagi saan 5 päeva nädalas sisuliselt telekata hakkama - kõigeks muuks on aega hoopis rohkem, kokkamiseks näiteks :P

Triinu: Telekas ei ilmu, aga sa tule veiniga ja vaatame, mis teha annab ;)

Krentu: Selle ilusa hääle tituleeris ema värisevaks ja väike pabin oli ikka sees küll, aga see vist panebki mind "täislausetega rääkima".

Anonüümsetele: Aitäh!

Triinu: Ma ei näe ühtegi head põhjust, miks ei peaks sobima. Isegi halba põhjust ei näe :P

Tirtsikas ütles ...

Kahju, et sind pildikasti seest ei näinud ..

Aga katsetasin su telelefoni numbri otsimist. Mitte oma telefonist, vaid netist :) Leid: nutikas inimene otsib ühest suurest suhtlusportaalist ;)

Thredahlia ütles ...

Sa, Tirtsikas, oled täitsa õigetel jälgedel, ainult et päris võõral on see ühe sammu võrra keerulisem - ühiseid tuttavaid võiks ka olla(, aga Eesti on ju nii pisike) :P

Anonüümne ütles ...

Ma juba lootsin, et sa hakkad sel sügisel regulaarselt hommikuteles esinema nagu nagu kõik need teised näod seal. Juhuslikult sattusin peale ja mõtlesin, et näe, ometi üks teada-tuntud spetsialist telesse toodud :)
Kindel, et see viimaseks korraks jäi?

Thredahlia ütles ...

Oh, mis nüüd spetsialist, kaugel sellest, aga kutse oli meeldiv ja ma võtsin selle rõõmuga vastu.
Regulaarselt esinen hommikuti ainult oma vannitoapeegli ees :D

Postita kommentaar