Üks eriti lihtne ja maitsev magustoit

pühapäev, 3. aprill 2011

Mind ei ole koogid-tordid-magustoidud kunagi liiga sügavalt liigutanud. Ja meelega ei ole ju ka mõtet omale ebatervislikku magustoiduharjumust, iganädalast küpsetamist vms külge kasvatada eksole. Aga eks vahel ikka juhtub, kasvõi meeslemmiku tungival nõudmisel.
Teine asi, millega mu suhted liiga soojad pole olnud, on harilik kohupiim, enamasti liiga hapu ja ebameeldivalt teraline. Kohupiimapastat suure hädaga olen kasutanud, magustatud ja vanilliga varianti, aga ega seegi eriti ei isuta. Kohupiima asemel kasutan parema meelega ricottat ja kodujuustu. Seda seni, kuni ma komistasin mahedamaitselise ja kreemja tekstuuriga Nopri kohupiima otsa, mis pigem läbi sõela hõõrutud mahedat kodujuustu, kui seda harilikku pakikohupiima meenutab. Mõnus!

Nii siis said kokku Nopri kohupiim, vaarika toormoos ja kodumaised kaeraküpsised - maitses üllatavalt hea. Ja seda ütlen mina, kes ma lapsepõlvest saati kõiki kohupiim + moos/kissell/puuviljad kombinatsioone peaaegu vihanud olen.

Eriti lihtne magustoit

0 kommentaari:

Postita kommentaar