Võru burger :)

pühapäev, 11. juuli 2010

Peale lootusetut burgeriotsingut Võrus 24. juunil, sain ma oma nostalgiaisu rahuldatud 25.-nda hommikul. Hea seegi. Pandagu kirja, et Võrus saab täitsa head vanakooli burgerit politseimaja vastas.

Võru burks, politseimaja vastast :)

4 kommentaari:

Juc ütles ...

Heh, ma mäletan neid hamburgereid sealt politseimaja vastast. :) Peale öist pummelungi maitses eriti hästi. Aitähh meeldetuletamast!

Priidik ütles ...

Felixi burger on täitsa söödav jah. :) Aga ajasid isu peale nüüd.

Mari ütles ...

See on kindlasti maailma parim burger. Kui mu abikaasa esimest korda mu pere Eestis, Võrus külastamas käis minuga, siis oli lausa kohustuslik talle ka seda maitseelamust pakkuda. Ma olin rohkem vaimustuses sellest kui tema :P

Maarja Janson ütles ...

Vanasti (loe: 4 aastat tagasi) olid seal paremad burgerid. Siis võis teismelisena kasvõi iga õhtu sealt mööda minna ja raha kokku ajada burksi jaoks. Isegi kõhugripi möödudes oli esimene toit burger.
Nüüd on nad tihtipeale paha maitsega, sai kuivanud, kastmest halb hakanud jne. Valik on siiski hea, kuigi hind krõbe.

Minu jaoks saab maitseelamuse Tartus Siriuse ühe- või kahekihilisest ja minu jaoks pole kunagi kastet ja salatit üleliigselt.. Odavam ka ikka, kui Võrus Felixist.

Postita kommentaar