Thredahlia? Thredalia? Tredahlia?

esmaspäev, 6. oktoober 2008

Et ei peaks ükshaaval vastama :)

Thredahlia (mitte Thredalia, Tredahlia, jne) oli üks tegelane kunagises üle-eelmise arvutiga koos hingusele läinud keskkooliaegsest lühijutust, selline pikkade lokkis juustega nõtke punapea, pisut melanhoolne romantik.

Et tegemist on sellise omapärase mitte levinud kirjapildiga, sai seda kasutatud meiliaadressis ja blogi omaski. Kirjapilt on keeruline ja raske meelde jätta või vajadusel kiiruga ette lugeda, aga nüüd on juba natuke hilja aadresse muuta.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

minu meelest on Sul väga-väga hea toidublogi. paneb ka senised mittekokkajad mõnda retsepti proovima :) aitäh!

Tirtsikas ütles ...

Minu meelest jällegi pole su nimevalikul absoluutselt midagi viga :) (minu oma pole ju ka oluliselt parem)
Siiani pole mu meelest ka mul mingit probleemi olnud su nime kirjutamisel, hääldamisel, meeldejätmisel.
Nagu sa vist ise kunagi ütlesid - see tuleneb saksa keele oskusest :P

vahterliina ütles ...

küll meelde jääb, kui vaja on, ja kui ei jäänud, siis järelikult polnud vaja.

Thredahlia ütles ...

Aitäh anonüümsele :)
Tirtsikas, Vernanda - eks muidugi jääb meelde, kui vaja. Lihtsalt oleks ma "hingest aimanud", et mind kunagi päevas regulaarselt kanti nelisada inimest loeb, oleks alguses nime paremini valinud.

Postita kommentaar