Jälle kokkamisest

reede, 3. november 2006

Üle pika aja kasutasin eile jälle litšisid (ainsuses vist litši, Litchi chinensis), seekord küll konserveeritud kujul ja toorsalatisse koos rohke jääsalati, punaste viinamarjade ja kergelt marineeritud paprikaga... hää sai, mu meelest. Siiski tahaks seda vilja ka toorena proovida ja selleks mitte Hiinasse sõita :P.

Kokkamine muide võib olla väga lõõgastav tegevus. Eriti heas seltskonnas võõras köögis ja tingimusel, et nõud end ise pesevad :P Aitäh selle spontaanse võimaluse eest.


5 kommentaari:

Anu ütles ...

litšid on nämmad!
sõida Tallinnasse, Stockmanni, seal neid ikka müüakse - vähemalt ma ise sealt ükskord ostsin, ma eriti tihti seal küll ei käi.

Anonüümne ütles ...

Oli küll hea! Rahvas sõi ja kiitis :)

Anonüümne ütles ...

Raske võrrelda. Olen ka nii värsket kui ka konservlitšit proovinud, aga värsket ainult ühe korra.. nii et raske võrrelda. Kusjuures värskeid tõi õp Meeri oma Hiina-reisilt. Kõige muu kõrvalt muidugi. Lihtsam siis tema eeskuju järgida:)

Anonüümne ütles ...

Vabandust, tuli vist segane kommentaar. Lihtsam tema eeskuju järgida ses mõttes, et kui muidu ka sõit plaanis. Ja mitte spetsiaalselt litšide pärast:)

Thredahlia ütles ...

Pole lähemal ajal plaanis Hiinasse sattuda :P aga Stockmanni vast jõuab kunagi enne jõule (kui see konkreetne hind seal väga ei hirmuta, nagu kuulnud olen).

Õp. Meerist ja kunstiajaloo tundidest on niisama väga head mälestused :)

Triinule: Tore, et salat meeldis :) (Ja paprika "unustan" teinekordki salatikastmesse marineeruma - nii olin täitsa nõus seda sööma :D)

Postita kommentaar