Toidused blogijad kohvitasid Tallinnas

esmaspäev, 2. aprill 2007

Et töö ja koolitused ja kool on hõivanud kogu mu aja koidust hilise õhtuni, siis muljetan pika hilinemisega ülemöödunud nädalavahetusele organiseeritud kohvitamisest, kus toidusemad blogijad: Evelin, Kajakas, Krentu, Maarja, Pille (ja ma ise) korraks kokku said. Seltskonna suur kattuvus regulaarsete käsitöölisemate kohvitajatega oli tuntav :P Aitäh, et tulite ja olite. 
Teiega oli mõnus. Teeme kunagi jälle, eksju.



(Viimane pilt Maarjalt/Kajakalt)

Šokolaaditigupostiga minul ei vea. Ka sel korral saabus ümbrik kahjustatult ja avatuna, aga sisuga oli kõik korras (ju ma tundun siis nii kahtlane adressaat). Maarjale aitäh! Tume ingverišokolaad oli lihtsalt taevalik, sencha'ga piimašokolaad meeldivalt huvitav ja tume sõstra-pähkli oma mõnusalt pähkline õige kerge sõstramaitsega.


PS! Toidublogidest rääkides... paar tükki on veel silma jäänud, kui keegi ei ole veel avastanud :)
Köögi & söögi blogi
Pilleriinu toidublog
Köögihai
Sille toidublog
Mitmes köögis korraga
Sammud rahulolu poole(kj) ja maitseelamused

3 kommentaari:

Pille ütles ...

Oli tõesti tore, aitäh organiseerimast! Ja osad lingid olid mulle tundmatud - Joff, nt, lausa paralleelklassi poiss:)

Evelin ütles ...

Oli igati muhe istumine, aitäh! Ja seda sealset šokolaadikooki ma EI UNUSTA (kui mina juba šokolaadikoogi kohta nii ütlen, on midagi kahtlast toimumas) :)

Anonüümne ütles ...

tõeline tigupost.

siis ma seda sõstraoma asun proovima kui tagasi jõuan.

Postita kommentaar