Leivakoolituselt

neljapäev, 13. november 2008

Eilne Annely Maksani leivakoolitus Harmoonikumis tõi leivaküpsetamisisu tagasi, kuigi see ilmselt rohkem algajatele mõeldud oli. Tore oli näha, et teema paljudele huvi pakub.
Nädalavahetusel läheb kindlasti uuesti proovimiseks uues kohas ja uues ahjus ja muljetamiseks :)

Annely Maksani leivakoolitus Harmoonikumis Annely Maksani leivakoolitus Harmoonikumis Annely Maksani leivakoolitus Harmoonikumis

Mina olen leiba teinud kolm aastat, paar aastat vähem kui meie eilne koolitaja. Oma viimase leiva küpsetasin paar kuud tagasi Tartus. Aga selle mõne aasta jooksul on mu leivateos nii mõndagi muutunud ja paika loksunud. Juuretisele ma näiteks enam suhkrut ei lisa - saab ehtsam ja vähem pärmine. Ju saavad ka juuretise ja leivateo postitused peale nädalavahetust kaasajastatud :)
Nagu leivad on erinevad, on ka tegijad erinevad ja eilses leivateos oli mõndagi mida ma omadel põhjustel teistmoodi teeks. Aga leivad olid väga maitsvad ja see ju ongi oluline - saavutada võime me seda erinevalt.
Värske leiva lõhna vastu ei saa miski.

7 kommentaari:

Pille ütles ...

Mul ka plaanis uuesti alustada koduse leivateoga. Mullused leivad olid niiiiiiiii head...

Reede ütles ...

Kuidas selles savist leivavormis, mis pildil on, leiba küpsetatakse? Mulle kingiti suvel, kui Eestis käisin, seesama leivavorm, aga ma pole veel proovinud, et kuidas on sellega küpsetada.

Thredahlia ütles ...

Jaa, kodune leib on hää :)

Kuuldavasti on selle vormiga õte ebamugav küpsetada, et võtab hirmsasti kinni. Aga küpsetuspaberiga kindlasti võimalik.

Reede ütles ...

Ma ilma küpsetuspaberita proovida ei julge jah :)

Liis ütles ...

Mu emal on need vormid. Leib tuleb ilus ja krõbe. Et kinni ei jääks, võitab ta vorme hoolsasti. Küpsetuspaberiga jääb kindlasti vähem krõbe? Samas ühel vormil on tekkinud mikropragu (mis välja ei paista) ja või tilgub välja :(

Risto ütles ...

kas see vorm on tehtud ahjupottidest? :P

Thredahlia ütles ...

Liis, ma julgen küll väita, et ka küpsetuspaberiga tuleb krõbe. Vahel määrin paberit võiga, vahel mitte.

Risto, Sa oled teemast ikka päris kaugel, et nii jaburalt pakud :D

Postita kommentaar