Triinu rahvusvaheline gourmet-õhtu

esmaspäev, 31. märts 2008

Austria keeratava korgiga Grüner Veltliner kvaliteetvein, Serrano-tüüpi singiline Prantsusmaalt, eriti haisvalt võine-mahedamaitseline Reblochon de Savoie (äärmiselt vastuoluline elamus, kuigi on "hullemaidki" nähtud) ja rooibose-teevoor ekstramõnusate Austria šokolaadidega. Viimaste hulgast tekkis mul küll veel üks lemmikšokolaad, aga roosi-basiiliku ja hibiski-kummeli omasid pole ma lihtsalt veel proovinud. Veel maitseid, rohkem maitseid, palun!

Singi vormistasime nii koos juustuga suupistetaldrikule kui ka jääsalati, ribastatud rullkõrvitsa ja apteegitilliga salatisse (pildil). Pasta ohtra või, küüslaugu, kukeseente ja piiniaseemnetega passis ka natuke harjumatult särtsakalt happelise veini kõrvale päris eduliselt.
Loodan, et asjaosalised andestavad mu kerge ülesoolamise salati osas, mis lisasoola kohe üldse ei oleks vajanud - ajame alateadliku kevadise jooksuaja kaela, kui selline peaks eksisteerima :P


Et siis, Triinu, järgmisel korral minu juures ja Sina soolad!? Korgime selle suveniir-rumeenlase lahti ja teeme temaatiliselt šnitslit... maitsvaks reedeõhtuks ideedele avatud :P

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mulle tekkis üks poolekilone lihaveise sisefilee sämpel. teeme ära!

Thredahlia ütles ...

Sul tekivad äärmiselt toredad asjad - muidugi teeme ära!

Anonüümne ütles ...

Aga mina soolan ja pipardan seekord, eksole ;)

Thredahlia ütles ...

Piparda terviseks! Eriti, kui liha mängus on :D

Postita kommentaar