Mida Teie tomatitega teete?

neljapäev, 23. august 2007


Armsad põhjamaist kuumust nautijad/kannatajad, mida teete Teie päikeseküpse kodumaise tomatiga? Millised on lemmikud? Minu mõttelend hakkab lõppema... nii ma siis valmistan oma lemmikuid ikka ja jälle, nii kaua kui vähegi võimalik.

Aeglaselt röstitud tomatid, mille lummusest on keeruline välja tulla. Pole hullu, sügavkülmas on veel vaba nurgake :P
Küpsed lihatomatid igas poosis
Ja äädikata(!) suvikõrvitsa-tomati-sibula-paprikasalat on talvel lausa asendamatu :P
Teadagi, et värskelt maitseb tomat hea, aga hautatult on isegi tervislikum. Nii leiab ta koha ka paljudes kastmetes ja hautistes.

5 kommentaari:

Triin ütles ...

Tomatisupp on päris mõnna. Põhikomponentideks ilgem hunnik tomateid, natuke suitsusinki, sibulat ja riisi. Juppideks tehtud sellerivarred sobivad lisamaitsena päris hästi sinna sisse ja süüa sobib nii hapukoorega kui ilma.

Tirtsikas ütles ...

Midagi ei tee :)
Minu arust võivad nad olemata olla :D

Thredahlia ütles ...

Triin: supp on hea idee. Eriti selline vürtsikas-tomatine. Ma parem tühja kõhuga ei mõtle :)
Üks õige gazpacho on ka, pean häbiga tunnistama, veel proovimata.

Tirtsikas, mäletan :) Ja tean, et Triinu on Sinuga 100% nõus.

Helen pakkus välja tomati-sibulahoidise. See on ka minul traditsioonilises kavas ja ka ilma äädikata. Kartulipuder selle hoidisega on lapsepõlvenostalgia.

Katre L ütles ...

Sepamäe talu raamatus on retsept tartast ja päikesekuivadest tomatitest. Meie pere lemmik suvel sest maitseb ka külmana.

Evelin ütles ...

paraku olen mina parajalt kaua ära olnud, samal ajal kui kodus tomateid mugitud on. tulin aga koju ja nägin kapi peal kolme viimast tomatit ning sõin neid isukalt niisama näpu vahelt. nii hea!

Postita kommentaar