Tulnukas räimekotis

laupäev, 13. oktoober 2007

Reedene poolik tööpäev on kasulik mitmes mõttes - näiteks jõuab siis turule ja kalaletti ja peaaegu valges süüa teha ja tolmuimejat piinata ja küülikupuuri puhastada ja merisiga süstida ja...

Siinkohal peaks kiitma Sadamaturu kalaleti seekordset valikut. Oli lutsu ja linaskit ja angerjat ja ahvenat ja rääbist ja veel liikuvas värskuses karpkala ja ... räimest-latikast rääkimata. Külmutatud lest ja tuulehaug, Norra forell ja lõhe - need nii kui nii.

Ma mõistan paljusid asju - näiteks seda, et räimede hulka satub meritinte (taga üleval), mis on praetult imemaitsvad... aga seekord pakiti kaasa harilikust enam ogalikke (all vasakul) ja midagi, mida ma isegi nimetada ei oska (all paremal). Ogalikud viskasin koos rapetega minema, aga see tulnukas, see ehmatas must korraliku kiljatuse välja, kui ise vaatamata käe kotti uue kala järele pistsin. Ehk kuidas teha kala puhastamisest adrenaliinirikas sündmus.
Ja omaarust ma pisikesi loomi eriti ei karda :P

3 kommentaari:

L ütles ...

Oi, ka mina olen seesuguse toreda tegelase peale paaril korral kiljatanud,
muidu peaks ta merikilk või midagi sellist olema
(kakandiline, näeb keldrikakandi moodi välja küll :D)

Anonüümne ütles ...

Jaa, see loom on merikilk (http://www.zbi.ee/satikad/vahid/kaka/kaka_me.htm). Süüa ei sünni, aga näeb äge välja.

Thredahlia ütles ...

Kipub vist jah merikilgiks kätte ära.
Peale esimest ehmatust nägi täitsa tore välja tõesti. Siis, kui olin veendunud, et polnud otsest ohtu sõrmest ilma jääda :D

Postita kommentaar