Juustuomlett köömnetega

teisipäev, 3. oktoober 2006

Tänane hommikusöök - minu aja jooksul välja kujunenud lemmikomlett. (Juba varem näidatud retsept, aga seekord siis pildiga.)

Juustuomlett köömnetega

  • 2 suurt muna (või 3 pisemat)
    3-4 spl riivjuustu
    Näpuotsaga musta pipart, köömneid ja soovi korral soola (juust on soolane)
    Umbes 2 spl vett või piima
    Peotäis hakitud rohelist sibulat või praetud singikuubikuid eriti näljastele.
Muna kloppida visplit kasutades vedelikuga lahti, aga mitte vahtu - nii tuleb kõige kohevam omlett. Lisada riivjuust ja maitseained. Segada ja valada kuumale mõõduka õliga pannile.
Siis tuleb kuumus keerata keskmisele ja oodata, kuni omlett on pealt veel ainult veidi hüübimata. Selle hüübimata osa peale kallata hakitud sibul või singikuubikud või muu meelepärane lisand ja oodata veel hetk, kuni muna on pealt hüübinud.
Seejärel keerata omlett pannil pooleks ja libistada taldrikule ning pista nahka enne, kui kohevus kaob, nagu omlettidel kombeks.
Väga hea maitseb selline omlett Hellmann's maheda majoneesi ja röstitud seemne- või täisteraleiva ning küpsetest tomatitest salatiga.


7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Köömnete asemel võib ka igasugu ürte panna, kui viimased kohe üldse ei maitse.

Anonüümne ütles ...

ma panen ka nats riivsaia, siis saab kuidagi tugevam .
Mari

Thredahlia ütles ...

Mulle jälle jahu, riivsaia, mannat ja muud ei meeldi omlettide sisse panna - siis on tegu juba mingi munakoogiga. Mulle meeldib omleti juures see hüübinud muna kohev tekstuur. :)

Elsa ütles ...

Oeh... kas sa ei võiks hommikuti minul külas käima hakata? ;)
Minul kohe kuidagi ei taha omletid õnnestuda....

Thredahlia ütles ...

Mitte et ma endalegi igal hommikul praadida viitsiks :D
Ega seal vist muud saladust ei ole, kui 1 spl vedelikku ühe muna kohta (aur kergitab) ja kloppida minimaalselt, siis läheb kohevaks. Ja ära süüa on soovitav enne, kui jahtub ja "kokku kukub". Minul ka alguses ei õnnestunud, aga mõne viimase aasta ja iseseisva eluga olen köögis mõnuga iseõppimist harrastanud. Kodus ei osanud kartulitki koorida, omleti praadimisest rääkimata.

Sirliiz ütles ...

Sul õnnestub isegi omletti presenteerida nii, et kohe isu peale tuleb. Välja arvatud köömned (neid ma jälestan, ausõna, sellist sõna ei kasutaks ma iialagi ühegi teise toiduaine kohta)

Anonüümne ütles ...

proovisin järgi selle omleti. väga hää tuli.

panen sulle potica retsepti pisut hiljem täna üles.

Postita kommentaar