Romantiline lõunasöök kahele Eesti loodetipus

pühapäev, 3. august 2008


Olgu selgituseks öeldud, et ei, ei harjuta, niisama ostan vahel, lihtsalt maitseb (õun, mitte porgand, see on meeslemmikule).
... ja Salvesti hõrk õunapüree on ka vanillijäätisega väga maitsev :P (ja mahub hästi piknikukorvi).

8 kommentaari:

Anu ütles ...

mulle maitseb porgandimehu juba lapsepõlvest peale :)

Pille ütles ...

:D

Hellik ütles ...

Noh samas oleks mulle kui lugejale ütlemata põnev kui sul seal neid pisikesi ka ringi jookseks kellele õunapüreed sisse toita :)

Elsa ütles ...

Oo, porgandimehu on ka minu suur lemmik, väikeste laste kõrval tarbisin seda ka ise rohkem kui nemad ;)
Seda õunapüreed ma ei tea võrrelda (variant koorega vms, see meeldis mulle!), aga vahel ostan Õunakastet, seda saab suuremas koguses! Ja seda on ka hea koogi peale improviseerida ;)
Aga pilt ja pealkiri on muhedad sellegipoolesT :D

Anonüümne ütles ...

Olen kuulnud, et väga paljudele suurtelegi inimestele meeldivad need Salvesti püreed/mehud. Aga ise olen vist lapsepõlvest mingi trauma saanud - magusad lögad tekitavad vastikusvärinaid. Üks tummine põdravorst on iga kell parem ;)

Anonüümne ütles ...

Mulle ka meeldib Salvesti õunapüree, mul on pea alati üks purk seda külmkapis, kust käin siis salaja seda lusikaga suhu panemas:).

Thredahlia ütles ...

Hellik, küll nad kunagi jooksevad :)

Anu, Elsa, mina jälle ei salli porgandimehu silmaotsaski - selline keenud maitse on sellel juures.

Triinu, see suhkruga õunapüree on äravahetamiseni sarnane selle megahea õunamoosiga, mida Sa mulle tõid. Aga põrdaküpsis maitseb mulle ka :P

Anonüümne ütles ...

Kuna mulle see õunamoos eriti ei lähe ja sulle meeldis, siis sellepärast tõingi sulle ;)
Pealegi on see nn. säästumoos - saab ühest portsust õuntest paar liitrit mahla ja moosi ka. Võtan pigem mahla :)
Vaarikamahlaga võiks midagi tarretada?

Postita kommentaar