Kummikuilm kummikuta

reede, 29. august 2008

Väljas on varaküps sügis, kõige oma vihma ja viljade ja külmetusest veidi liiga kõrge kehatemperatuuriga. Ja mul pole kollaseid kummikuid. Üldse pole kummikuid ega keepi. Punane vihmavari on ja naeratus, üle tüki aja kohe kõrvuni.
Ma põen läheneva kolimise puhul sellist õnnepohmelli, et hommikul naeratasin ruigavatele merisigadele, tühjale toale, sõin ära kolm eileõhtust õnnetut külma praepelmeeni (operatsioon "sügavkülma tühjendamine"), tass kohvi piparmündišokolaadikilluga otsa ja läbi vihma kontsa ja viigiga heatujuliselt jala tööle, pool teed vähemalt, kui päris täpne olla. Naeratus on alles, on alles ime(line). Seda külmetuse osa tuleb vist paluda õhtustel sünnipäevalastel, parandus: juubilaridel, hõõgveiniga ravida :P

Ja ma ei saa, ma pidin. Vabandust! Luban, et ma enam ei tee...

Your result for The House, MD Personality Test...

Dr. Gregory House

55% Eccentricity, 50% Confidence, 25% Kindness


Congratulations, you're the man himself, Dr. Gregory House! You're quite strange, and usually do your own thing regardless of what anyone else thinks. This is partially because a person with an ego as large as yours could not care less what anyone else thinks or feels about anything. Unless, of course, they're your patient and they're dying--but only if they're dying of something interesting! You're a definite asshole to most other people, but at least you know how to be one in style, with an awesome wit, comfortable sneakers, and a never ending variety of facial expressions.

Take The House, MD Personality Test at HelloQuizzy

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nagu testides ikka, oli tulemust võimalik kallutada :P
Paluks midagi usaldusväärsemat :D

Thredahlia ütles ...

Ma ei rõhu üldse usaldusväärsusele :D

Anonüümne ütles ...

Heh, meet your dr. Lisa Cuddy ;)
Vähem ekstsentrilisust ja rohkem lahkust.
Tegelikult väga värskendav test ja kusjuures mitte väga vale.

Thredahlia ütles ...

Triinu, me oleme ikka täitsa paras paar :P

Ussicke ütles ...

Ka sina, Brutus :D! Ma olen harva testide tulemustega rahul, aga no selle testiga olen kohe VÄGA rahul! House on uhke olla :)

Postita kommentaar