Leiud ja kaotused poeriiulil - jogurt ja õlu

esmaspäev, 7. jaanuar 2008

Viimase aja parim leid poeriiulilt - Danone Activia Naturale maitsestamata jogurt, pisike roheline totsik.
Mõnusalt mahe ja piisavalt paks, koostises ainult piim, juuretis ja bifidobakter, ei mingit tärklist ega muud jama (maitsestatud variantide eest pead ei anna, sest ei tarbi, segan ise).
Ja täitsa kodu kõrval poes olemas, mitte Tallinnas ja Stockmannis, oluliselt sõbralikumast hinnast rääkimata. Saab vahelduseks osta ja ei pea ise tegema :P
Ma endiselt ei mõista, miks Eestis ainult haput/vedelat või tärklise/želatiiniga jogurtit teha osatakse. Pajumäe mahe maitsestamata biojogurt on küll meeldiva maitsega, aga siiski pisut liiga vedelapoolne mu maitse jaoks ja turule satun ma viimasel ajal haruharva ning kodupood ei müü...

Poolakate ploomid šokolaadis (Śliwka Nałęczowska w czekoladzie) viivad keele alla. Järgmisel korral läbisõidule sattudes on teada, ilma milleta ma sealt ei lahku!

Kuhu on Selveri riiulitelt kadunud Tõmmu Hiid? Kust seda nüüd otsima peab ja miks peab otsima või vajan ma viimastel kuudel silmaarsti?

7 kommentaari:

Pille ütles ...

Oh, see vana hea jogurti teema:) Muide, me otsisime 'tavalist teralist pakikohupiima', kus želatiini sees poleks. Leidsime vaid rasvavaba ja želatiinita, aga see pole ka päris see. No milleks???

Thredahlia ütles ...

Ma ka ei saa aru, miks peab poes toidu asemel mingeid "toiduasendajaid" müüma?
Kas tõesti peab normaalselt ja puhtalt söömiseks lehma, lamba ja seaga maale kolima ja oma juurikad ise kasvatama...

Mõned maiustused, vms. - olgu, ei virise, seisku kaua ja nähku ilus välja, kui haruharva tarbida, aga igapäevased põhilised toiduained olgu puhtad ja liigselt töötlemata!

KATRIN ütles ...

Esko talu jogurt on paks ja säilitusaineteta. Ise olen purgiga otse talust lasknud tuua.

Anonüümne ütles ...

Activia on ka maitsestatuna pea ainuke jogurt, kus pole tärklist, tõesti. Siis olid veel need Alpen..miskid jogurtid, mida Rimi ja Säästumarket müüvad ning Eesti omadest Meieri (kui ma nüüd ei eksi) joogijogurtid.
Tõmmu Hiidu müüakse aga õlletehase müügipunktis kindlasti. :)

Evelin ütles ...

Ainult et sellel Activia jogurtil on üks probleem - see on teistest maitsestamata jogurtitest kallim!

Mulle ka tõesti meeldib see, aga arvutuslike kaalutluste tagajärjel läheb ikkagi Gefilus poekorvi.

Muide, olukorrad jogurtiriiulis on tekitanud olukorra, kus mu ema ei taha uskuda, et paksu jogurtit on võimalik saada ka ilma igasuguse paksendajata. tee siis selgeks, eks!:D

Anonüümne ütles ...

Kas neid ploome on ka meil saadval?

Thredahlia ütles ...

Lapsuliblikas: Esko talu panen kõrva taha.

Heidi: Tänan, Tõmmu Hiid on ka teistes poodides olemas, aga kodu-Selver millegipärast on mulle mingi karskluspoliitika välja kuulutanud.

Evelin: Eks hind mõjutab paljutki, aga vähimagi võimaluse olemasolul otsustan tervislikkuse, mitte säästmise kasuks.

Piret: Mina ei ole kohanud, tuttav Poolast tõi.

Postita kommentaar