Uues kuues poolalasti

teisipäev, 11. detsember 2007

Just nii nagu pealkirjas - uues kuues ja poolalasti, traagelniidid alles ripnevad.
Palun tagasihoidlikut üritada end siinsetest ümberkorraldustest mitte segada lasta.
Ajapuuduses kestab see korraloomine siin ilmselt mõnda aega.

Ärge mind selles pitsas palun süüdistage - see tuli põhjaga kaasa ja mul hetkel veel pole, erinevatel põhjustel, kena sellerivart selle asendamiseks. Aga küll need värskema välimusega isendid kunagi poodidesse jõuavad ja valgust saab rohkem ja äkki ma raatsin omale kunagi statiivi ja natuke lisavalgust ka osta... ja pildistama õppida. Noh kui ma ilusaks, targaks ja rikkaks saan (rikkaks, et aega osta, ja targaks, et seda aega mõistlikult kasutada) :D

Ehk siis uurin, puurin ja katsetan uut kolmetulbalist põhja. Sellel lingilt leiab mõne täitsa kena ja teistmoodi veel. Algselt on see põhi pärit hoopis siit.

Ja nagu see va xml ei oleks õrnale naishingele veel piisavalt keeruline, siis pea suudab asjad veel hullemaks mõelda.

Del.icio.us tagroll on tore asi, see pikk nimekiri vasakul, kui tag'e pole palju, aga ma tunnen bundlerollist tõsist puudust. Selle eksistentsi suhtes on aga tõsised kahtlused - soovib keegi mind vastupidises veenda? Näeks kenam välja ja oleks mõistlikum kasutada. See, et del.icio.us lingid blogis avaneks, on vist ka üsna mõeldamatu.
Et del.icio.us Opera'ga hästi läbi ei taha saada, ei meeldi mulle ka teps mitte, aga ju peab üle elama.

Per aspera ad astra, võimalikult mugavalt.

3 kommentaari:

Elsa ütles ...

Väga ilus, soe ja selge :)
Aga vaata oma kolmetulbalist erinevate brauseritega. Mina kaalun kohati enda oma kaheveeruliseks ümbertegemist, sest no täitsa vildakas on ta Mozilla ja Operaga :S Ja no ei ole aega seda kõigi brauserite loogikale vastavalt kohandada...

Thredahlia ütles ...

Operat kasutan ise.
Opera 9, miski Firefox ja IE6 näitavad justkui ilusti. IE7-ga on mingi kala sees.
Kahetulbalises on mu sidebar lootusetult üle koormatud ja pikk, kuigi kenade põhjade valik on paaaaaalju suurem.

Elsa ütles ...

aitäh lootustandva vastukommentaari eest ;) Ehk peaks ka oma kunagi ettevõetava uuenduskuuriga brauserierinevuste suhtes sõbralikuma koodi otsima ;)

Postita kommentaar