Pisike blogisünnipäev

esmaspäev, 17. detsember 2007

Selle blogi esimene posititus kannab kuupäeva 16.12.2005, mis ei tähenda muud kui seda, et koos advendise pühapäevaga tähistasin salamisi blogisünnipäeva.
Küll mõttes ja fotodeta, ent päris naljakas on mõelda, kuidas uitmõttest ja hetkeotsusest on päris arvestatav hobi kujunenud.
Ja sisugi on postitustel rohkem toiduseks ja tõsisemaks muutunud ning niisama heietused, lemmikloomad ja käsitööäpardused on blogist pigem reaalsusesse kolinud :)
Vorm on minu jaoks kuidagi paika ja mugavaks loksunud. Seda vankrit võib kerge südamega järgmisesse aastasse vedada :)

9 kommentaari:

Pille ütles ...

Õnne Sulle ja Su blogile, Thredahlia! Ma isegi mäletan seda elevust, kui ise paar kuud (küll võõrkeeles) bloginud olin ja siis Sinu asjaliku eestikeelse blogi avastasin enda jaoks:)
Edukat uut blogimisaastat!

Elsa ütles ...

PAlju õnne sünnipäevaks! :)
Ja sa oled arenenud küll, kahju ainult et käsitööst eemale.. mulle su üllitised meeldisid küll :) Kuigi kokkamises oled muidugi klass omaette...

Kärt ütles ...

Õnne ka minu poolt!

AlaR ütles ...

ei muud kui õnne :)

Evelin ütles ...

Oh, palju õnne! Me võiks oma sünnipäeva ju vabalt kooski pidada:D Ei osanud minagi arvata, et blogi polegi pisiasi!:D

Muide, just need sinu tõsised jutud ongi head. Kui keegi ikka targa ning kasuliku jutu ette võtab, võib kindel olla, et maailmas on kõik korras:)

Eva P. ütles ...

Edu edaspidiseks! Olen ka Sinu blogi regulaarne lugeja.

Heli ütles ...

Nobenäppu edaspidiseks! Minust on tänu Su blogile saanud parem kokkaja:)

Thredahlia ütles ...

Suured tänud kõigile!
Arenguruumi on mul veel rohkem kui kõrv kuuleb ja silm seletab nii jutu, retseptide kui ka piltide koha pealt. Aga küll ma arenen, tasa ja targu.
Kui kas või üks inimene siit midagi kasulikku leiab, on mu edevus end ära tasunud :)

Anonüümne ütles ...

Ja ei saa mitte lisamata jätta, et pildid on läinud kogu aeg ainult paremaks!

Postita kommentaar