Mõni päevakajaline küsimus ja nentimus

teisipäev, 8. juuli 2008

  1. Kuidas venitada ööpäev vähemalt poole pikemaks?
  2. Mida teha veise sabast?
  3. Kuidas pildistada hobust?
  4. Kas kellelgi on head töötavat clafoutis'e põhiretsepti? See ei töötanud kohe mitte. Maitses hea, aga...
  5. Marjad on mõnusad.
  6. Avokaadost saab toitvalt toreda hommikusöögi.
  7. Noored peedid on turul 20.- kilo. Põrsad pistavad peedipealsete peale korralikult ruigama.
  8. Puhata tahaks!

11 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Üks clafoutis'e retsept

Ütlen ausalt, et pole ise teinud seda, aga Angeelika Kang on küpsetamises ja magustoitudes niivõrd kibe käsi, et ma usaldaks tema retsepti proovida küll.

Anneli ütles ...

mul on blogis magustoitude all clafoutise retsept. Olen seda mõned korrad teinud- välja on tulnud nagu ühes eraldi pildil (kui viitsid minna mu blogisse).
Aga nipp selles, et kollase peab ka korralikult ära vahustama ja segada lõpus tainast võimalikult vähe st võimalikult õhuline peab jääma ning küpsetamisajast peab kinni pidama muidu kuivab ära(niiske, isegi osaliselt vedel peab jääma) . Mida rohkem marju ja mida mahlasemad need on seda märjem see küpsetis jääb.

Aa, ja minu meelest oli Su pannkookide all kellegi küsimus clafoutise kohta mis Pr.Kangi retsepti järgi tehtud - aga võin ka eksida.. siis vabandust!

Unknown ütles ...

2. Suppi? Otsi "ox tail soup" või "ochsenschwanzsuppe" vastavalt keele-eelistusele.

3. Külje pealt, näo kõrguselt, ilusa tausta ees. Parem väljas kui sees, ja hea, kui on mõni abiline, kes a) hobust kinni hoiab või b) lahtise hobuse tähelepanu köidab. Kui pildistad liikuvat hobust koos ratsanikuga, siis klõpsi mitu pilti järjest ning las mõni hobusetundja viskab pilgu peale ja ütleb, kus hobuse liikumine ning ratsaniku istak paremini välja tulevad. Väldi portreed eestvaates - hobusel on pikk nina ja see jääb niimoodi lihtsalt kole.

Anonüümne ütles ...

Tallinna turul saab 20.- eest vaid 2 peeti :)
A mul tekkis paar küsimust peediga seoses. Et kui peedipealseid põrsastele anda ei ole, siis kas need äkki kõlbavad püreesupi sisse pista (nagu spinat)?
Kas noori peete keedad koos pealsetega?

Thredahlia ütles ...

Aitäh, Indrek ja Kiilike!

Marie, supp on teadatuntud, tahaks midagi uut proovida, aga eks ma kaevan edasi. Ostmata ka ei saanud jätta, kui nad poes vastu vaatasid.

Mari, see 20.- on poolnaljaga, sest pealsed ju küljes ja peedid piiiisikesed seal otsas.
Ikka vast võib ka pealseid kasutada - mul lihtsalt ei jää neid üle :P
Ikka ilma pealseteta ja keetnud veel ei ole, ainult ahjus küpsetanud mitu korda.

Unknown ütles ...

Hmm, Sulle itaalia köök vast sobib, proovi siis Coda alla vaccinara't? Üks retsept on siin, aga eks netis on neid veel. Ise pole proovinud, aga tundub huvitav.

vahterliina ütles ...

mul on ka üks küsimus:) et mis fotokas Sul on. ja kui Sa praegu ostaks, kas ostaks sama?;) seda nüüd üldisest, mitte ainult hobusepildistamise aspektist.

Thredahlia ütles ...

Marie, aitäh!

Veranda, see on teema, milles ma end absoluutselt adekvaatselt või mugavalt ei tunne. Kindlasti leiad mõne palju asjalikuma soovitaja :)
Fakti nentimise korras - aparaat on Canon EOS 400D, Sigma AF 17-70mm F2,8-4,5 DC ja Canon EF 50mm F1,8 II objektiividega.
Mida praegu ostaks, samas hinnaklassis, ei tea. Sama seeria järgmise kaamera, 450D koos kaasatuleva objektiiviga äkki, alustuseks.

vahterliina ütles ...

ei ma nii rohkem vaatan, et mis, kus ja kes:) ja kes millega mida teeb. aeg-ajalt on mul ka mulje, et tegelikult ju peeglit nii hädasti vaja nagu polegi, aga siis jälle, et nagu oleks... aga tänud.

evli ütles ...

Huh, sabad ja suled ja peedid ja pealsed! See kõik on liiga keeruline!
Aga hobuse ja ratsaniku osas oskan pärast üle vaadata :) Et siis ikkagi 24. juulil, eks?

Thredahlia ütles ...

Jah, ikka. Nii me kokku leppisime.

Postita kommentaar