:) :(

teisipäev, 11. aprill 2006

Olen nüüd vist lõpuks päris terve. Vähemalt tunnen end tervena. Igati positiivne.
Tegin täna 3 avastust: positiivse, negatiivse ja negatiivse.

1. Käisin Aleksandri tänava alguses selles linase kanga poes, mida Lapiliisu padjaklubis soovitas. Väärt soovitus - ostuta ma sealt ei pääsenud. Leidsin masinale trikotaažinõelad, mõne meetri 15.-/m rätikulaiust riiet ja lina-puuvillaseguse jupi küüliku (mis iganes ta nimeks nüüd ka ei saaks) transpordipuuri suviseks katteks, jupi linast nööri ka. Oskaks nüüd vaid keegi õmmelda :D

2. Sain teada, et seesama pood lõpetab suvel ilmselt tegevuse, just siis kui ma ta enda jaoks nii toredasti avastanud olen.

3. Turult toodud punased viinamarjad olid tugeva rosinamaitsega ja üldse mitte magusad. Vihkan paljaid rosinaid ja rosinakisselli, ainult saia või koogi sees on nad head. Seega viinamarjaisu on tükiks ajaks kadunud.

Teeks nüüd keegi mu eest homme genoomi struktuuri ja funktsiooni eksami ka ära...

3 kommentaari:

Elsa ütles ...

Selle kaupluse kadumine on küll häbilugu! Linaste kangaste suurim pakkuja seni Tartus olnud... No mis ma pean nüüd neid kokku ostma hakkama sealt vä? Häda, häda...

Thredahlia ütles ...

Päris kindlalt midagi veel ei väidetud. Ma küsisin müüjatädilt nõu, algaja nagu ma olen, ja kiitsin valikut (palju asju oleks veel tahtnud :D) ja jäime natuke jutustama. Juhtus teemaks, et kas millalgi seda käterätiriiet muu värvikombinatsiooniga juurde ka tuleb ja siis öeldigi, et omanik veel ei tea, kas tahab üldse lõpetada selle poe pidamise... kurvastus.

Anonüümne ütles ...

lõpuks ometi veel keegi, kes ei armasta rosinaid muidu kui ainult saia sees:)

Postita kommentaar