"Kiirtoit"

teisipäev, 28. veebruar 2006

Vastlakuklid, seajalad ja oasupp on minust täna kuidagi mööda pääsenud, aga homme manustan oma jao kukleid topelt :D. Õues oli see-eest küll tore, kahju ainult, et kelku pole.

Jah, ma söön vahel makarone juustuga ka! :D Tegelikult päris tihti. Ainult juustu suhtes olen valiv ja pasta ei tohi ka kindlasti suvaline olla - ikka kvaliteetne durumnisust, täistera- või mitmeviljatoode. Odavate ja kahjuks ka kodumaistega on ebameeldivad kogemused.
Ise ei tuleks sellise küsimuse pealegi - on ju loomulik, et nädala sees peab kuidagi kiiresti toidu valmis saama ja pole aega pelmeene ise teha, tuleb neid poest osta (või külmikust omatehtuid võtta ;P).

Tõestuseks üks kiirtoit sellest nädalavahetusest. Purgikastmeid, -suppe, -souste ja poolfabrikaate tarbin siiski imearva. Minu meelest on nad kallid, ületöödeldud (+säilitatud) ja minu maitse jaoks kohati imelikult või liiga tugevasti maitsestatud. Vahel siiski juhtub :).


Kiire wok

  • 300 g kanafileed või taist sealiha
    2 kotikest (250 g) lemmikriisi
    1 pakk külmutatud Hortex Stir-fry köögiviljasegu
    1 purk Felix Sweet & Sour kastet

Riis pakil oleva õpetuse järgi keema, pann tulele.
Liha peenikesteks ribadeks ja tulisele pannile rasvainesse pruunistuma. Lisada köögiviljasegu ja kuumutada segades 6-8 minutit (igatahes ei tohi köögivilju püdelaks hautada).
Lisada kaste ja kuumutada veel minut-paar.
Riis kurnata, laud katta ja serveerida.

Nii lihtne see ongi. Tegelikult naudin ma kiirustamata puhkepäevast kokkamist kordades rohkem. Siis on toidul justkui hing sees.

PS! Hortexi segu (maitseainekotikest ei kasuta, aga segu tundub siiani parim müügil olevatest Aasia segudest) meeldib mulle just koostise poolest enam kui teised proovitud idamaised köögiviljasegud: porgand, mungoa idandid, punane paprika, rohelised herned, porrulauk, suhkruherne kaunad, hiina seened. Ebaproportsionaalselt palju šampinjone või suuri millegipärast puiseid bambusvõrsetükke sisaldavad segud ei ole nii isuäratavad.

2 kommentaari:

Pille ütles ...

No ega kogu aeg jaksa gurmaanlikke roogi valmistada, nii et kodused kiirtoidud on aeg-ajalt täiesti lubatud:)
Mina küpsetasin suure laari imemaitsvaid vastlakukleid, aga kuna nüüd on kõht täis, siis blogin sellest alles homme..
Kena vastlaõhtu jätku!

Thredahlia ütles ...

Kena vastlajärgset hommikut! :P Loodetavasti on lihased kelgutamisest valusad.

Muidugi kogu aeg ei saa, aga paras peavalu on, et teha süüa nii, et see ka puhas ja tervislik oleks... ja kiiresti valmiks. Poolfabrikaatide ja purgitoitude söömise olen õnneks suutnud endast välja õpetada. Tigedamatest E-dest pungil toidu järgi ka käsi poes ei tõuse. Kahjuks mõned inimesed eiravad kõiki E-aineid ja ei tea, et ka C-vitamiin, tärklis, želatiin ja teised "mitte eriti kahjulikud ained" on seal nimekirjas olemas.
Mitte, et ma neist toodetest keelduksin, kui vahel tarvis on.

Jään siis kukleid luurama :P.

Postita kommentaar