Itaalia, GMO ja Ludovico Einaudi

kolmapäev, 25. juuni 2008



Ma armastan Itaaliat, ikka, jälle, endiselt!
Päike paistab, ilm on kuum (KUUM, mitte soe!), Como järv on kaunis, toit on mainimatagi nauding, vein, küünlad, avaõhtu kontsert ja üleüldse on Spazio Villa Erba ideaalne koht 600 osalejaga konverentsile... tasus kainet jaaniõhtut ja öösel kell kolm ärkamist, et neljaks lennujaama jõuda :P

Konverents kuulutati avatuks ja juba paar esimest üldist sõnavõttu võtsid sõnatuks (Em. Prof. Marc Van Montagu, seesama üks ja ainus, ning Em. Prof. C.J. Leaver). Suudaks keegi emakeeles ka sel teemal nii hästi, nii hingega ja nii entusiastlikult sõna võtta ning nii häid seoseid leida. Vähemalt ei kardaks osa rahvast siis enam muteeruda ja muretseks asjade üle, mille üle on põhjust muretseda. Vast tekivad need ettekanded kunagi ka avalikult internetti - siis ei saa jätta jagamata. Kohustuslik kuulamisvara kõigile, kes GMOde, mahepõllunduse või maailma toidupuuduse kohta midagi öelda tahaks, aga ise ka ei tea, miks ja kuidas...

Olen suhteliselt muusikaline kõigesööja ja asju, mis külmavärinaid tekitavad eriti nagu polegi, enamasti. Sümfooniakontserdi ajal olen näiteks täiesti süüdimatult magama jäänud, pean häbiga tunnistama.
Aga täna miski puudutas. Helid ilmselt... Ludovico Einaudist ei olnud ma varem midagi kuulnud. Haaras ja voolas ja uputas. Natuke "teistmoodi", aga ainult natuke, piisavalt, et köita.
Hmm, armunud muusikasse, korraks, külmavärinate ja kananahani. Trummarisse oleks ka võinud armuda. Kui meestes on üldse midagi sügavalt erutavat, siis on see jõulisus ja õrnus samaaegselt. Sel juhul kuidas suhtuda meeldiva välimusega trummarisse, kes enamuse tööst teeb pintslikestega... (või kuidas neid nimetatakse?)

7 kommentaari:

Krentu ütles ...

Kui ma praegu tööl käiks, siis me oleks ilmselt samal konverentsil :)

Pille ütles ...

Mina kuulaks hea meelega Su konverentsimuljeid :) Vastutasuks laenaks Einaudi Le Onde plaati :)

Maarja ütles ...

Sa vist pole mu muremailat teemal "parim karteripõhja plõnnija" kätte saanud`? Igaljuhul olen ma autota, auto Hvari saarel. Ja meest mul vist pole kodus. Kui laps või äi saavad autot laenata, siis saame vurada, kui ei siis peab piirduma Ljubljana ja meite koduga näiteks.

Thredahlia ütles ...

Krentu, mind hakkab täitsa huvitama... mis tööl Sa käiks, kui Sa tööl käiks :)

Pille, ma ostaks, Divenire, kui see kuskil müügil oleks! Aga ei ole! Muljetada võin juuli teises pooles küll, Sinu valitud kohvikus :P, mul on nädal Tallinna-puhkust siis.

Maarja, sain lõpuks kätte ja vastasin. Meil on internet siin natuke holy, in the meaning of having holes in it for 15 eur a day.

Krentu ütles ...

kunagi ma analüüsisin ise gmo-sid, siis kui seda veel eriti Eestis ei tehtud. kvantitatiivse analüüsisini ei jõudnudki - enne läksin ametnikuks kui real time pcr Eestimaa pinnale jõudis.
ametnikuna tegelesin gmo-dega edasi - see on minu "ihuteema" kuigi lastega kodus olles pole ma ennast sellega enam kursis hoidnud.
ja olen ikka osa võtnud efsa ja jrc gmo üritustest ja ümarlaudadest :)

Thredahlia ütles ...

Nii et Ispra pole Sullegi võõras :P

Seekord kahjuks puuduvad siin VTA esindajad, kes kindlasti peaks kohal olema, kuna proovivõtmine neid otseselt puudutab. Oleme TTÜga kahekesi...

Krentu ütles ...

see on küll halb lugu...

Postita kommentaar