Sõir karulauguga - kokkame koos@Nami-nami #16

neljapäev, 30. aprill 2009

Karulaugusõir

Sõira põhiretsept on pärit Nami-namist, aga köömnete asemel kasutasin seekord paar suurt peotäit hakitud karulauku ja soola panin poole rohkem.
Peaks mõneks tarbeks kirja panema, et sõel olgu marliga vooderdatud, et hea läbi sõela kaduma ei läheks.

Kui veel isu peale peaks tulema, siis prooviks kasutada vähemalt osaliselt karulaugupestot - saaks maitse paremini kätte. Harilik köömnetega variant meeldib mulle siiski rohkem kui karulaugusõir, aga maitsed on erinevad ja sõirasse annab peale köömnete või karulaugu panna palju muudki :)

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

mmmmmmm.... kas ma tohin teile elama tulla :D
see näeb ikka niiiiiii supperhea välja. nagu ka kõik muu.

Thredahlia ütles ...

Aitäh!
Mulle meeldib ka endaga koos elada :)

Pille ütles ...

Mulle see karulaugusõir istus väga - ise tegin kaks korda (ja pole välistatud, et teen veel) ja reedel küla peal süües olin nukker, kui vaid üks tükike degusteerimiseks anti (no aga nad minu retsepti järgi ja minu innustusel tegid ja siis andsid vaid killu?? Milline ebaõiglus :D)

Postita kommentaar