Kodune idüll

kolmapäev, 3. juuni 2009

Kõht on mereannipastat (või, vein, sibul, kaheksajalakonserv, krevetid) ja head saia (Rimi pagarite "Ungari leib") täis, käes on veiniklaas, kuts magab mu varvastel, meeslemmikul on õhtuuinak ja aknaklaasil trummeldab vihm - idüll, ei muud.

Muuseas, ma olen krooniline toidufanaatik. Lugesin täna uudistest, et: "Roosamannakreemile patent ja arendusraha". "Korea auto" silt on kogu see aeg Pärnu maanteel "koeraauto olnud". Piinlikematest seikadest ma parem vaikin :P

4 kommentaari:

KK ütles ...

Trummeldav vihm on mõnus jah, meil magati täna isegi kauem kui tavaliselt.
Ma käisin üleeile ühe koeraomanikust kosmeetiku juures, kus sohval pikutades ja protseduure nautides shotikas jalgade peale ennast parkis. Nii kodune tunne oli! Ta kohe ootab sohva kõrval, et no pane juba see tekk talle peale ometi :).
A muide, Harku metsas hakkavad olema shotikate jalutuskäigud. Esimene toimub 11. juunil.
Löö kampa :)

Thredahlia ütles ...

Jalutuskäikudest ma juba kuulsin ja tuleks hea meelega, aga 11. juuni õhtul ma kahjuks või õnneks pean ette näitama hoopis oma teoreetilised teadmised liikluseeskirjast.

Krentu ütles ...

kunagi müüdi poes salatit "korea salat" mida ma alati "koera salatiks" lugesin. algul imestasin imeliku nime üle, hiljem iseenda üle.

Anonüümne ütles ...

IRWWWW@roosamannakreem :)

Postita kommentaar