esmaspäev, 16. november 2009

Kas teil juba on haakaksoooo hüpersupermega puhastussüsteem, mille 1500 vatti hävitavad 99% bakteritest, ja Dormeo komfortsed madratsid, mis toovad koju ekstrahügieenilise unekeskkonna, ja imetabane FlavorWaveTurboOven, mis isegi mr. T'le steiki suuda küpsetada, ja kas te ikka teate, mis "Vaprates ja ilusates" toimub ja mis kell lõpeb Terevisioon....
Aga mina tean! Päevane teleprogramm mõjub ajule ilmselt umbes samamoodi kui Delfi foorum (no ma ei tea, ma Perekooli pole proovinud) - igatahes innustab väga kiiresti terveks saama.
Olen kodus palavikuga oma tõenäoliselt väga tolmulestarikka diivani peal keras ja kaugel asjalikkusest. Röhh! Või siis mitte :P

Asjast ka - kuna ma erilises kokkamiskonditsioonis pole, siis tuli saata meeslemmik missioonile, Coca-Cola ja "sibirskie" pelmeenide järele. Ja tuleb üllatusega nentida, et Selveris olid viimased täitsa olemas (no teised ei kannata kriitikat harilikult lihtsalt).

4 kommentaari:

Pille ütles ...

Saa nüüd ikka hästi ruttu terveks, eks. Iseenda huvides :)
Ma olen küll päevad otsa kodus, aga vaatan vaid kas hommikust või õhtust "Heartbeat'i". Ülejäänud aja kokkan, teen põrandal totraid hääli, jalutan või vahetan mähkmeid. Peaasi, et telekat sisse ei pane :)

Liina ütles ...

Sinu ajus küll kärbumisele viitavaid märke täheldada ei saa, kui sellise sõnaseadega maha saad :)
Kuigi jah, pean tunnistama, et Su kokakunsti naudin enam :)
Head paranemist!

Anonüümne ütles ...

Tore, et on mõni teinegi sibirskie pelmeenide austaja :) Mõnes prismas neid enam nt saada ei olegi...

Anonüümne ütles ...

Millised on Sibirskie pelmeenid?? Ma pole kuskilt veel leidnud. Kust neid otsida? Kes toodab? jne.... vihjed oodatud. Lisaks Pille kombel 11-kuusele hääli tehes ja käpuli oleskledes, sooviks ka korralikke pelmeene...

Postita kommentaar